Smlouva o zajištění stravování č. ....71' 4010 059 uzavřená dle 5 269 odst. 2 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění, mezi těmito smluvními stranami: VÚTS, a.s. zastoupený _ obchodně ekonomickým ředitelem se sídlem U Jezu 525/4, POBox 92, 461 19 Liberec 1 IČ: 46709002 zápis v OR vedeném Krajským soudem v DIČ: CZ46709002 Ústí nad Labem, oddíl B, vlozka 293 bankovní spojení: _ (dálejen objednatel) 5. Kraj ská nemocnice Liberec a.s. zastoupen_ předsedou představenstva se sídlem Husova 10, 460 63 Liberec If Staré Město IČ: 27283 933 DIČ: CZZ7283933 bankovní spojení: _ zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dále jen dodavatel) takto: Článek 1. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností smluvních stran při zajišťování stravování zaměstnanců objednatele v budově Libereckého kraje. Článek II. Závazek dodavatele 1. Dodavatel se zavazuje zajistit stravování zaměstnanců objednatele (dále jen zaměstnanci) V sídle Krajského úřadu Libereckého kraje (U Jezu 642/221, 461 80 Liberec 2) za podmínek uvedených v této smlouvě. 2. Maximální denní počet zaměstnanců odebírajících stravu ve stravovacím centru je 150. 3. Provozní doba stravovacího centraje v pracovních dnech stanovena takto: pracovní den otevřeno od otevřeno do Pondělí 7:00 hodin 17:00 hodin 'Úterý 7:00 hodin 16:00 hodin Středa 7:00 hodin 17:00 hodin Ctvrtek 7:00 hodin 16:00 hodin Pátek 7:00 hodin 15:00 hodin Výdej jídel včetně prodeje doplňkového zboží bude probíhat v době od 11,00 do 13,30 hodin. Ut ,.. Dodavatel je povinen se při zajišťování stravování řídit příslušnými právními předpisy, zejména hygienickými, požárními, předpisy o ochrmiě veřejného zdraví a touto smlouvou. . Dodavatel je povinen třídit odpady a zajistit jejich odvoz na své náklady. . Dodavatel je povinen vybavit softwarově pokladnu stravovacího centra tak,aby bylo zajištěno účtování stravování u jednotlivých zaměstnanců dle podmínek uvedených v Čl. IV této smlouvy. Článek III. Cena za stravování . Stravování bude poskytováno za smluvní cenu včetně zákonné sazby DPH. . Dodavatel se zavazuje poskytovat alespoň 2 jídla z denní nabídky, včetně polévky, za cenu do 60; Kč včetně DPH, a maximálně 1 jídlo 2 denní nabídky za cenu vyšší než 70; Kč včetně DPH. , Článek IV. Úhrada ceny za stravování a doplňkové zboží . Cenu za stravování a doplňkové zboží uhradí objednatel měsíčně na základě faktury vystavené dodavatelem, a to bezhotovostně na účet dodavatele. Faktura bude mít náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani zpřidané hodnoty, v platném znění. Splatnost faktury činí 14 dní ode dne vystavení. . Fakturovaná částka bude rozpočítána takto: a. celková částka příspěvku objednatele, b. celková částka ze sociálního fondu objednatele, c. celková suma doplatků zaměstnanců, d. doplňkové zboží se sazbou DPH 10 %, e. doplňkové zboží se sazbou DPH 20 %. . Cena za stravování a doplňkové zboží odpovídá skutečnému odběru stravy a doplňkového zboží zaměstnancem. Stravu a doplňkové zboží odebírají zaměstnanci prostřednictvím čipové karty. Objednatel stanovuje limit na kartu a měsíc ve výši 3.000 Kč. V případě překročení tohoto limitu může být dodavatelem po zaměstnanci vyžadována platba v hotovosti. . Denní výše příspěvku na stravování se poskytuje do maximální hodnoty odebrané stravy 60,- Kč a je stanovena v tomto cenovém a procentním poměru: Příspěvek cena procentní vyjádření příspěvek objednatele 33,00 Kč 55,00 % příspěvek sociálního fondu objednatele 3,00 Kč 5,00 % platba zaměstnance 24,00 Kč 40,00 % Celkem 60, 00 Kč 100, 00 % Zaměstnanci vzniká nárok na jednotlivé příspěvky za podmínky, že v daný den odebere alespoň jedno jídlo. Tímto jídlem se rozumí: a. polévka nebo b. hlavní jídlo nebo c. pasta bar nebo d. zeleninový salát. .Při nedočerpání denního limitu 60,- Kč se zaměstnanci sníží ve výše uvedeném procentním poměru příspěvek zaměsmavatele, příspěvek sociálm'ho fondu ijeho vlastní úhrada. 4. l. . Pokud zaměstnanec odebere V jednom dni stravování za vyšší částku, než činí maximální cena stravování s příspěvkem, tedy 60,- Kč, zvýší se o tuto částku úhrada zaměstnance. V případě, že zaměstnanec nesplní podmínku uvedenou v bodě 6 tohoto článku, je dodavatel povinen účtovat zaměstnanci plnou cenu jídla. Článek v. Podmínky stravování . Dodavatel bude zaměstnancům nabízet stravu a doplňkové zboží za smluvní ceny, které stanoví dodavatel na základě surovinových, režijních a ostatních nákladů včetně přiměřeného zisku. . Dodavatel je povinen na viditelném místě stravovacího centra přehledně označit ceny všech nabízených jídel, tedy včetně jídel zPasta baru, salátovébo baru apod. a samostatných příloh oddělitelných od nabízeného jídla. . Dodavatel se zavazuje informovat pověřeného zaměstnance objednatele elektronicky denně nejpozději do 9,00 hodin 0 skladbě aktuálm'ho jídehíího lístku a cen jídel (včetně zákonné sazby DPH) a samostatných cen příloh či polovičních porcí příloh. Kontaktní e-maílová adresa iro zasílání jídelního lístku je: Dodavatel předá objednateli přehled konzumace jednotlivých zaměstnanců za uplynulý měsíc, kde bude odděleně vyznačena hodnota jídla a doplňkového zboží za každý den a v rozsahu tak, aby objednatel mohl jednoznačně identifikovat nárok zaměstnance na příspěvek na stravování od zaměstnavatele a ze sociálního fondu. Dodavatel dodá tyto údaje na datovém nosiči objednateli nejpozději první pracovní den následujícího měsíce do 12,00 hodin (eventuelně dle dohody dříve). . Požadavky nad rámec stravování zaměstnanců budou objednávány a fakturovány odděleně. Článek VI. Ukončení smlouvy . Smlouvu lze ukončit dohodou nebo písemnou výpovědi bez uvedení důvodu. . Výpovědní lhůta činí tři měsíce a počíná běžet od prvmho dne měsíce následujícího ode dne doručení výpovědi druhé smluvní straně. Článek VII. Ostatní ujednání Objednatel určuje pro jednání v organizačních věcech s dodavatelem— _Vedouao personám útvam— _ Článek vm. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouvu lze měnit pouze formou číslovaných dodatků. 2. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu obou smluvních stran a účinnosti dnem 1. 1. 2010. 3. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu, přičemž každá smluvní strana odeží dva výtisky. V Liberci dne: __ _3— 42 ___200 zm V Liberci dne: obchodně-ekonomický ředitel předseda předsta nstva VUTS, a.s. Krajská nemocnice Liberec, a.s.