Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi těmito smluvními stranami Krajská nemocnice Liberec a.s. se sídlem Husova 357/10, Liberec 1 — Staré Město. 460 Ol Liberec ICQ: 27283933 Společnost zapsána u KS Ustí na La em. složka B/l651 (dále jen „poskytovatelů a Lékárna U orla s.r.o. Se sídlem v Soukenné nám. 4, 460 04 Liberec 3 společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem Ústí nad Labem. oddíl C. vložka 22364 lČ0149101l53 DIČ: cz491or 153 (dálejen „objednavatel“) Předmět smlouvy 1. Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele v oblasti závodního stravování jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů ||. Rozsah a organizace předmětu smlouvy A. Lokalizace a časový průběh poskytování služeb 1. Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastní výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách: Závodní jídelny Krajské nemocnice Liberec B. Organizace poskytování služeb Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým i restauračním způsobem, 2. Při nezbytně nutné výluce stravovaciho provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy. vpřimeřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn, vpřípadě nutne provozní potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, zmenit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. .; C. Evidence poskytnutých služeb 1. Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet vrámci elektronicke evidence kreditního systému. Modifikace bude „AP-) kompatibilní s lT systemem objednatele. Tento způsob evidence zajistí na své náklady poskytovatel, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost, Průběžné financování poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditního systému formou poskytnutí úvěru na evidenční účet strávníka. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu prodaných jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávniků (zaměstnanců objednatele). Ill. Cenové podmínky Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápoje) jsou uvedeny v příloze č„1. lv. Platební a fakturační podmínky Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu Ill. této smlouvy je vyúčtování (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu kopravě stím, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystavení opravené faktury. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručení objednateli. Smluvní strany se dohodly na úroku z prodlení ve výši 0.01 % z dlužné částky za každý den prodlení v úhradě faktur. V. Zpracování osobních údajů V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje strávnlkú - zaměstnanců objednatele. Povinné náležitostí a informace pro evidenci zpracování osobních údajů: . Právní titul zpracování osobních údajů: plnění této smlouvy a plnění jiných právních povinností. o Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců objednatele za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušně výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování. Kategorie subjektů osobních údajů: strávníci - zaměstnanci objednatele. . Kategorie údajů: jméno, příjmení, osobní čislo, seznam objednávek á odebraných obědů. Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebírání zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. Obě smluvní strany se zavazují, že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, v rozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obě smluvní strany jsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivostí v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 20151679 (GDPRj. Obě smluvní strany se zavazuji k zavedení a dodržování technických a organizačních opatření, které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu, změnám, zneužítí či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. VI. NP) 10, 11. 12. 13, 14. 15. 16. 17. 18. Ujednání společná a závěrečná Poskytovatel na vlastní náklady zajistí v nezbytně nutném rozsahu pojištění za škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance voblasti hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využívání energií a osobního vystupování. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platných v ČR Poskytovatel zajistí na své náklady likvidaci kuchyňského odpadu včetně použitého oleje Smluvní strany se zavazuji projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy. Obě strany zajistí korektní jednání a vstřícně vystupování svých zaměstnanců. Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědi kteroukoliv ze smluvních stran i bez udání důvodu, Sjednává se tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně, Právo okamžitého zrušeni smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě: a) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů, o) opakovaných výpadku v dodávkách energií a vody zaviněné výlučně objednatelem Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištění KHS, b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb dle této smlouvy. Právo okamžitého zrušení smlouvy musí být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu. Toto zrušení musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah končí dnem následujícím po doručení. Obě smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádají si své vzájemně závazky a pohledávky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemně si toto vypořádání potvrdí Obsah této smlouvy stejně jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat Veškeré dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran. Případně spory vzniknuvší z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží dva výtisky. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami stím, že poskytování služeb začíná dnem 1.1.19 Smluvní strany přijímají veskere závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedené v této smlouvě. Objednatel je srozuměn s tím, že Poskytovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv aje si vědom toho, že tato Smlouva podlěhá zveřejnění v registru smluv, Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat Poskytovatel. Účastníci této smlouvy prohlaŠUji, že souhlasí sjejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a že jim nejsou v době podpisu smlouvy známy okolnosti, které by mohly omezit jeji obsah a účinnost. Na důkaz toho připojují sve podpisy. V Liberci dne “alt/„ LD (( Příloha č.1 Ceny stravy od 1.1.2019 Laměsmaneckájidelna Krajské nemocnice Uberec a Turnov Menu 1-2-3 Menu 4 Menu 5