torní medicína a.s. ce E83 Krajská nemocnice Liberec, a. s. 5149 211 4525 Wmsmfšbsw vue-om“ nome? N DW .DDí /' Smlouva o poskytování servisních služeb č. 52018/00 644 /00 (plný servis) níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto smlouvu (dále také jen „smlouva“). Smluvní strany Obchodní Firma/název: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Husova 357/10, Liberec 1 — Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651. Zastoupený: _ předsedou představenstva IČ: 27283933 DIČ: C227283933 Bankovní spojení: Číslo účtu: dále jen „objednatel“ a Obchodní firma/název: BioVendor — Laboratorní medicína a.s. Sídlo: Karásek 1767/1, 621 00 Brno - Řečkovice zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 3917 zastoupený: _ na základě plné moci IČ: 63471507 DIČ: C263471507 Bankovní spojení: Císlo účtu: dále jen „dodavatel“ a Obchodní firma/název: Bruker s.r.o. Sídlo: Pražákova 1000/60, 619 00 Brno zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 59455 IČ: 28297211 DIČ: C228297211 zastoupená: jednatelkou dale jen „Poddodavatel“ Společnost Bruker s.r.o. se podílí na plnění této veřejné zakázky společnou a nerozdílnou odpovědností společně se společností BioVendor — Laboratorní medicína a.s. 1 „Zvýšení kvality návamé péče \! KNL, a.s. - ll. -— kombinace—část 2 Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostní spektrofntometr", registrační číslo projektu 62.06„2.56/0.D.I16_043/0001224 Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při zajištění servisních služeb pro Hmotnostní spektrofotometr typ: MALDI Biotyper Systém, výrobce: Bruker Daltonik GmbH (dále jen „zařízení“) na základě podmínek a zadávací dokumentace zadávacího řízení pro veřejnou zakázku s názvem „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. — II. - kombinace - část 2 Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostní spektrofotometr“ (dále jen „zadávací řízení“ a „veřejná zakázka“) podle příslušných ustanovení zákona číslo 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „ZZVZ“), na základě které byla mezi objednatelem jako zadavatelem této Veřejné zakázky a dodavatelem jako vybraným dodavatelem vrámci zadávacího řízení pro veřejnou zakázku uzavřena tato smlouva. Zadávací podmínky a nabídka dodavatele, kterou podal jako účastník zadávacího řízení, jsou závazné a jsou součástí této smlouvy a smluvní stranyjsou povinny je při realizaci předmětu plnění dodržet. Článek 1 Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je provádění celoroční údržby a servisu prostředku zdravotnické techniky — výše uvedeného zařízení vrozsahu a dle požadavku objednatele. Technická specifikace zařízení včetně konfigurace je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy. článek 2 Rozsah prováděné údržby a servisu 1. Údržba a servis budou dodavatelem prováděny na zařízení specifikovaném výše v čl. 1. Z hlediska elektrického připojení se údržba a servis prováděná podle této smlouvy vztahuje jen na součásti připojené od přístrojového rozvaděče. 2. Základní služby (údržba a servis) podle této smlouvy zahrnují: > preventivní kontroly všech součástí zařízení a jeho příslušenství, včetně kontroly kvality zobrazení, kalibrace a nastavení přístroje, dle pokynů výrobce a v souladu se zákonem č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb, o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZP“); > opravy poruch a závad zařízení , tj. uvedení zařízení do stavu plné využitelnosti jeho technických parametrů; > pravidelné předepsané periodické bezpečnostně technické kontroly zařízení dle příslušných ustanovení ZZP a dle pokynů výrobce; > provádění standardních vylepšení zařízení, včetně provádění povinných aktualizací a upgrade softwarového vybavenípřístroje; > provádění elektrické revize dle CSN, a to 1 x ročně; > dodávky a montáž potřebných náhradních dílů včetně vakuových a detekčních prvků. > podávání informací o stavu a bezpečnosti servisovaného zařízení a o případných opravách a seřizovacích zásazích; > v případě potřeby instruktáž personálu v obsluze a používání zařízení v nezbytném rozsahu dle ZZP; > vedení evidence servisních zásahů. Článek 3 Cena za provádění údržby a servisu, fakturace 1. Celková cena za celou dobu trvání této smlouvy (48 měsíců) je stanovena ve výši: 1 746 000,— Kč bez DPH (dále jen „cena“). Samostatně vyčíslené DPH činí 366 660,- Kč. 2. Objednatel se za služby poskytnuté dle článku 2, odst. 2. této smlouvy zavazuje ' zaplatit dodavateli cenu formou měsíčních plateb ve výši 36 375,- Kč. K této ceně bude připočtena DPH v zákonné výši. 2 „Zvýšení kvality návazné péče \: KNL, a.s. — II. —kombinace— část Z Ultrazvukowš technika a část 10 Hmotnostní speldrofotometr", registrační číslo projektu CZ.DE.Z.56/0.0.I15_043/0001224 3. Cena stanovená v článku 3 odst. 1. smlouvy je nepřekročitelná pro rozsah údržby a servisu stanovený touto smlouvou a jejími přílohami a lze ji měnit pouze na základě písemného dodatku uzavřeného vsouladu se ZZVZ, svýjimkou případu, pokud po uzavření smlouvy a před nebo v průběhu plnění předmětu smlouvy dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu smlouvy, kdy je dodavatel oprávněn jednostranně upravit smluvní cenu na částku reflektující tuto'případnou změnu. 4. Dodavatel je oprávněn max. 1 x ročně, nejdříve však po uplynutí 2. roku účinnosti této smlouvy, požadovat navýšení smluvní ceny uvedené v odst. 1 článku 3 této smlouvy, a to s ohledem na míru inflace stanovenou Ceským statistickým úřadem za předcházející období a s ohledem na změny celních a kurzových sazeb. Takováto změna ceny musí být učiněna písemnou dohodou obou smluvních stran, která se stane dodatkem k této smlouvě. 5. Cena uvedená včlánku 3 odst. 1. smlouvy zahrnuje veškeré náklady dodavatele související s prováděním údržby a servisu, zejména náklady na dodávky náhradních dílů, případné clo, náklady na dopravu náhradních dílů do místa plnění, výměnu a montáž náhradních dílů, případná měření a revize nově instalovaných náhradních dílů, mzdové náklady na práci a cestovní náklady servisního technika. 6. Cena za provádění servisu a údržby zařízení bude objednatelem hrazena na základě daňového dokladu — faktury (dále jen „faktura“), vystavené dodavatelem 1 x měsíčně (měsíční paušální splátka) v měsíci následujícím po provedení prací. Splatnost faktury je stanovena na 30 dní od jejího doručení objednateli. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu dle příslušných právních předpisů. Nebude-li faktura splňovat předepsané náležitosti nebo bude-li fakturována neodpovídající částka, je objednatel oprávněn fakturu dodavateli vrátit, přičemž lhůta splatnosti stanovená v předchozí větě začíná běžet až dnem doručení řádné faktury objednateli. Dnem úhrady se rozumí den připsání fakturované částky na účet dodavatele. 7. Pro případ, že dodavatel je nebo se od data uzavření smlouvy (vystavení objednávky) do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí dodavatel s tím, že mu objednatel uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 8. Dodavatel rovněž souhlasí stím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (g 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu objednatel cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. Vsouvislosti s tímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odVedeného DPH a souhlasí s tím, Že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Článek 4 Specifikace práv a povinností obou smluvních stran '1. Dodavatel je povinen sledovat lhůty pro provádění servisu a údržby zařízení v rozsahu specifikovaném v článku 2 této smlouvy (dále jen „Plánovaný servis“) a plánovaný 3 „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. — l|,— kombinace— část 1 Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostní spektrofdtometr", registrační číslo projektu CZ„05.2.56/0.0./16_IJ43/0001224 servis zařízení provádět i bez výzvy objednatele. Servisní práce a údižba zařízení prováděná na základě požadavku objednatele bude prováděna podle čl. 5 odst. 1 této smlouvy. 2. Dodavatel zajistí, aby jeho pracovníci před zahájením každé práce související sprováděním plánovaného servisu a údržby zařízení objednatele uvědomili, a to nejméně 5 pracovních dnů předem. Objednatel bude o provádění servisu a údržby, popř. oprav, dodavatelem uvědomován dopředu prostřednictvím e— mailové adrasy/adres— 3. Objednatel je povinen nahlásit zjištěné poruchy a závady zařízení u dodavatele bez zbytečného odkladu poté, co je zjistí. Objednatel nahlásí zjištěné ioruchi a závadi 4. Objednatel zajišťuje, aby zařízení bylo uvolněno z provozu, resp zpřístupněno k provedení stanovených servisních výkonů bez časových ztrát. 5. Objednatel zajistí, aby bez souhlasu dodavatele nebyl proveden žádný zásah třetí osoby do zařízení. 6. Na zařízení, které dodavatel převzal do komplexní péče na základě této smlouvy, má oprávnění provádět servis a údržbu pouze osoba, jejíž oprávnění vychází ze ZZP. 7. Veškerá písemná, telefonická či osobní komunikace s osobami provádějícími servis a údržbu bude vedena v českém jazyce. 8. Jakékoliv zjištěné porušování povinností vyplývajících z této smlouvy je poškozená strana povinna oznámit druhé straně písemně do 1 (jednoho) měsíce po zjištění a vyzvat příslušnou smluvní stranu k nápravě v přiměřeně lhůtě, která nesmí být kratší než 15 dnů. Nebude- li porušení ve stanovené lhůtě napraveno, je příslušná poškozená smluvní strana oprávněna od této smlouvy odstoupit súčinností ode dne doručení oznámení o odstoupení od této smlouvy druhé smluvní straně. v případě pochybností se má toto odstoupení za doručené pátým dnem po odeslání (doporučenou poštou). článek 5 Podmínky provádění servisu a údržby dodavatelem 1. Dodavatel je povinen odstranit poruchy a závady nahlášené způsobem podle článku 4 odst. 3. této smlouvy v těchto termínech: —> nástup na opravu je do 2 pracovních dnů od oznámení závady > v případě, že nevznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 1 pracovní den od nástupu na opravu závady; > v případě, že vznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 3 pracovní dny od nástupu na opravu závady. 2. Plánovaný servis je dodavatel povinen provést ve lhůtě oznámené objednateli podle článku 4 odst. 2. této smlouvy, případně vjiné lhůtě dohodnuté sobjednatelem v konkrétním případě. 3: Lhůty stanovené v odst. 1. tohoto článku smlouvy se adekvátně prodlužují v případě, že objednatel nezajistí přístup technika dodavatele k zařízení, a to okamžitě po příchodu technika. 4 „Zvýšení kvality návazné péčev KNL, a.s. — ll. — kombinace— část 2 Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostní spektrofotometr", registračníčislo projektu CZ.DE.Z.55/D.D./1S__043/0001224 4. Veškeré služby poskytované v rámci plnění předmětu této Veřejné zakázky musejí být prováděny vsouíadu s platnými právními předpisy, technickými normami a předpisy výrobce o údržbě zařízení. Udržba zařízení musí být prováděna vsouladu se ZZP. Erovozování a činnost sytému musí být v souladu s platnými normami (Směrnice EEC, CSN). Dodavatel je povinen zajistit si pro prováděné servisní úkony veškeré potřebné nástroje, měřící a zkušební pomůcky. 5. Místem provádění údržby a servisu podle této smlouvy je Oddělení klinické mikrobiologie a imunologie Krajské nemocnice Liberec, a.s., Husova 357/10, 460 01 Liberec, na jehož pracovišti je předmětné zařízení instalováno. Článek 6 Záruka 1. Záruční doba na provedené práce činí 6 měsíců od jejich uskutečnění, na dodané náhradní díly 12 měsíců od dodání v případě, že tato lhůta přesáhne platnost této servisní smlouvy. 2. Pokud by dodavatel nebyl během výše uvedené záruční doby schopen plnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru 3 Výsledná částka bude následně vedena jako pohledávka objednatele vůči dodavateli. Článek 7 Odpovědnost za škody a pojištění 1. Dodavatel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavateiů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu trvání této smlouvy, stejně tak za škody způsobené svou činností objednateli nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není—li to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít dodavatel uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 1 mil. Kč. Objednatel si vyhrazuje právo kdykoli vprůběhu plnění smlouvy tuto skutečnost ověřit. 2. Dodavatel se vpřípadě vzniku odpovědnosti dle odst. 1. tohoto článku zavazuje objednateli nahradit skutečnou škodu a ušlý zisk. Náhrada škody se řídí obecnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Článek 8 Zvláštní ujednání 1. Dodavatel tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických je pověřen: 5 „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. — ll. — kombinace » částZ Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostníspektrofotometr“, registrační číslo projektu CZ.DS.2.56/0.0./16_U43/0001224 2. Objednatel tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických jsou pověřeni: Článek 9 Trvání smlouvy 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu 48 měsíců od skončení záruční doby. 2. Tuto smlouvu může vypovědět kterákoliv ze smluvních stran s tím, že výpověď musí být podána písemně. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně. Vpřípadě pochybností se výpověď považuje za doručenou pátým dnem po jejím odeslání (doporučenou poštou). 3. Předčasné ukončení smlouvy je rovněž možné na základě odstoupení jednou ze smluvních stran dle čl. 4/8. článek 10 Povinnost mlčenlivosti 1. Dodavatel prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že: > o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.) a > o všech osobních a citlivých údajích (zejména dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. 2. Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepořizovat kopie, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. 3. Pokud by dodavatel, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili tyto své povinností, je dodavatel povinen k náhradě škody & kúhradě smluvní pokuty ve výši 300 000,— Kč. Smluvní strany výslovně vylučují použití 5 2050 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. článek 11 Poddodavatelé 1. Předmět smlouvy je dodavatel oprávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). 6 „Zvýšení kvality návazné péče v KNL a.s. — ll. — kombinace— část 2 Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostníspektrofotometr", registrační číslo projektu (105.2.56/0.0./16_D43/0001224 „Zvýšenl kvality návazné péče v KNL, a.s. — ||. —kombiuace —část 2 Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostníspektrofotometr", registračníčíslo projektu Q.06.2.56/0,0./16_043/0001214 V případě, že dodavatel prokazoval prostřednictvím třetí osoby (poddodavatele) splnění části kvalifikace vzadávacím řízení, musí se takový poddodavatel na plnění předmětu smlouvy podílet v rozsahu deklarovaném v písemném závazku poddodavatele, který dodavatel předložil ve své nabídce podané v zadávacím řízení vsouladu s 5 83 odst. 1 písm. d) ZZVZ. Vtakovém případě se kopie písemného závazku poddodavatele stane přílohou č. 2 této smlouvy. Pokud obsahem písemného závazku jiné osoby byla společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem ve smyslu 5 83 odst. 2 ZZVZ, pak je tato jiná osoba identifikována v záhlaví této smlouvy a svým podpisem na této smlouvě svou společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění Předmětu smlouvy stvrzuje. Změna poddodavatele je vprůběhu účinnosti této smlouvy možná po písemném souhlasu objednatele. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval dodavatel část kvalifikace v zadávacím řízení, je možná pouze za předpokladu, že nový poddodavatel prokáže splnění kvalifikace ve stejném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se na plnění Předmětu smlouvy vodpovídajícím rozsahu podílet, případně převezme i společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění této Smlouvy. Vpřípadě změny poddodavatele bude Seznam významných poddodavatelů aktualizován. Smluvní strany si výslovně sjednaly, že dodavatel nese plnou odpovědnost za splnění všech závazků a povinností vyplývajících z této Smlouvy i ze strany svých poddodavatelů. To neplatí v případě, že jiná osoba (poddodavatel) ve smyslu odst. 4. 3 převzala společnou a nerozdílnou odpovědnost za plnění te'to Smlouvy. Taková osoba je společně s dodavatelem odpovědná za splnění závazků z této Smlouvy i za činnost ostatních poddodavatelů. článek 12 Smluvní pokuty V případě, že dojde k překročení lhůty pro nástup na opravu, uhradí dodavatel objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za každý započatý den, o kterou tuto lhůtu dle článku 5, odst. 1., překročí. V případě, že dojde k překročení lhůt pro dobu opravy od nástupu na opravu, uhradí dodavatel ob'ednateli smluvní pokutu ve výši 20 000,- Kč za každý započatý den, o který tuto lhutu dle článku 5, odst. 1., překročí. Objednatel uhradí dodavateli úrok z prodlení s úhradou faktur ve výši 0,01% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Smluvní pokuty stanovené dle odst 1. až 3. článku 12 této smlouvy a/nebo odst. 3 článku 10 této smlouvy jsou splatné do 30 dnů od doručení písemného oznámení objednatele nebo dodavatele o uložení smluvní pokuty na adresu objednatele nebo dodavatele. Zaplacením smluvních pokut nezaniká právo dotčené smluvní strany na náhradu škody. článek 13 Závěrečná ustanovení Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami. 7 2. Dodavatel odpovídá za pohyb svých zaměstnanců nebo osob, které použije k plnění předmětu Veřejné zakázky dle této smlouvy. Dále odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob zúčastněných na plnění předmětu Veřejné zakázky a dodržování předpisů o požární ochraně. Při zahájení prací zabezpečí dodavatel proškolení těchto osob. Dodavatel je povinen vyšetřit pracovní úrazy svých zaměstnanců, které vznikly při provádění předmětu Veřejné zakázky, sepsat o nich záznamy a zaslat je příslušným organum. 3. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. 4. Dodavatel si je vědom veřejnoprávního charakteru objednatele a povinností ztoho plynoucích. 5. Tato Smlouva o poskytování servisních služeb musí být vsouladu s 5 219 ZZVZ zveřejněna na profilu zadavatele. 6. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní objednatel tuto smlouvu vregistru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. 7. V případě, že některé ustanovení této smlouvy se ukáže neplatným, neúčinným či nevymahatelným anebo některé ustanovení chybí, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy touto skutečností nedotčena. Strany se dohodnou na náhradě takového neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení za ustanovení jiné, které nejlépe splňuje tytéž obchodní účely jako ustanovení neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné. 8. Jakýkoliv dopis, oznámení či jiný dokument bude považován za doručený druhé smluvní straně této smlouvy, bude-li doručen na adresu uvedenou u dané smluvní strany v záhlaví této smlouvy. V případě pochybností se má za to, že písemnost zaslaná doporučenou poštovní přepravou byla doručena třetí den po dni odeslání písemnosti. 9. Tato smlouva byla sepsána ve čtyřech vyhotoveních, každá smluvní strana obdrží dvě vyhotovení. 10. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu přečetly, sjejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými podpisy. 11. Dodavatel podpisem této smlouvy souhlasí se zveřejněním všech náležitostí smluvního vztahu (např. podmínek smlouvy, podmínek servisní smlouvy vztahující se na předmět smlouvy apod.). 12.Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. Přílohy: 1. Technická specifikace včetně konfigurace 2. Písemný závazek poddodavatele ve smyslu čl. 11 odst. 2 smlouvy V Brně dne 6 “' i “šf V Liberci dne 8 „Zvýšení kvality návazné péčev KNL, a.s. — ll. — kombinate— část 2 Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostní spektrořotometr“, registračnl číslo projektu CZ.06_Z.56/0.D./16_043/0001224 ! 9 „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a,s.—— ll. —— kombínace— část 2 Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostní spektrofotometr'Z registrační číslo projektu (106.2.56/0.0./16_043/0001224 Příloha č. 1. — Technická specifikace včetně konfigurace Část 10 - položka č. 2.15 - Hmotnostní spektrofotometr Popis pořizovaných předmětů a technologického řešení ! parametrů: Hmotnostní spektrofotometr pro rychlou identitikaci mikroorganismů. Spektrofotometr vhodný pro rutinní diagnostiku v klinické laboratoři krajského typu dle diagnostických standardů EU resp. CR. Technická specifikace: Obchodni název a typové označení přístroje MALD' BÍOWPST System Výrobce přístroje Bruker Daltonik GmbH r Požadovaná Nabízená Parametr hodnota hod nota* Minimální požadované parametry: Systém pro rychlou identifikaci mikrobiálních agens pomoci Matrix Assisted Laser Desorption/lonisation Time—Of—Flight Ano Ano (MALDI-TOF) hmotnostní spektrofotometr S stém ro 'ednoduchou a chlou instalaci v klinické laěoratoů J ry Ano Ano identifikace mikroorganismů z bakteriální kultury, ale i přímo z klinického primárního vzorku jako je pozitivní hemokultura, Ano Ano pro případ, že bude potřeba provést rychlou identifikaci ještě |_před samotnou kultivaci Referenční knihovna baktérií, obsahujíci referenční spektra všech baktérií podstatných klinicky, environmentálně nebo Ano Ano hygienickými stanicemi monitorovaných a relevantních kmenů identifikace v oblasti bakteriolggLe a mykolgie Ano Ano Samostatná knihovna/databáze a ostu ro rn kolo ickou a laboratoř p py p y 9 Ano Ano ionizační zdroj MALDI se zabudovaným laserem Ano Ano Systém generování vakua ve spektrometru pomocí vývěvy s nízkou hlučnosti a bez produkce zplodin, které by mohly Ano Ano kontaminoval prostředí laboratoře Fakultativní parametr: Možnost regulace počtu laserových shotů pro zefektivnění využití laseru a zvýšení jeho reálné ANO , NE Ano životnosti 5325? & moznosti jednorázového nebo opakovaného Ano Ano Požadavky na Identifikační SW a potřebné příslušenství: Kompletní ovládací stanice, čtečka čárových kódů a laserové A Ano . . no tiskarna Záložní zdroj systému (UPS) pro zajištění bezpečného Ano Ano dokončenipra'vě probíhající identifikace a uložení výsledků Kompletní SW pro ovládání celého nabízeného systému, Ano získání dat a jejich následnou analýzu v databázi Ano referenčních _spekter a hodnocení měření Připojení do LIS (Open LlMS) a zajištění přenosu výsledků Ano Ano analyzovaných mikrobiálních kmenů do LIS Automatická rodová a druhové identifikace Ano Ano Statistické hodnocení míry shody měřených spekter se Ano Ano spektry referenční databáze Pravidelná bezplatná aktualizace všech databází, které jsou Ano Ano součástí systému Příloha č. 1. — Technická specifikace včetně konfigurace Vkládání vlastních naměřených spekter do databáze v rámci stávajícího software Ano Ano Možnost vytvoření exportu a následného elektronického sdílení vlastních vytvořených referenčních spekter s jinými Ano Ano pracovišti Možnost využití MALDI-TOF technologie k pokročilým Ano statistickým analýzám (typizace kmenů, epidemiologické Ano studie, atd.) Fakultativní parametr: Využití MALDI-TOF k určení typu příčiny multirezistence — přítomnost karbapenemáz v klinickém IVD režimu bez ANO [ NE Ano nutnosti verifikaci Detekce mechanizmů rezistence k antibiotikům Ano Ano Alespoň 3 uživatelské licence pro současný přístup do Ano Ano hodnotícího SW rSW pro uživatelskou správu systému (kalibrace, validace) Ano Ano Vzdálená servisní správa pro rychlou diagnostiku závad a Ano Ano problémů Ano Veškeré příslušenství nutné k zahájení provozu a plně funkci Ano Ano zařízení *Učastník zadávacího řízení uvede údaje prokazující splnění požadovaných technických parametrů, případně uvede odkaz na přílohu nabídky, kde jsou tyto údaje uvedeny. Fakultativní parametry ve smyslu bodu 5.2.1 ZP, jejichž splnění bude zadavatelem bonifikováno při hodnocen! nabídek způsobem uvedeným v čl. 11 ZP, jsou v tabulce tučně zvýrazněny. Ostatní parametry jsou parametry absolutni. Za splnění numerického parametru (číselně vyjádřeného) se považuje i případ, kdy se hodnota nabízeného parametru odchyluje od požadovaného parametru v rozmezí do 5:10 %. U parametru, kterýje označen ", výše uvedené rozmezi neplatí; tolerance je buď započítána v uvedeném rozpětí. nebo plati hodnota parametru bez možnosti odchylky. PÍSEMNÝ ZÁVAZEK PODDODAVATELE Společnost Bruker s.r.o., se sídlem Pražákova 1000/60, 619 00 Brno, IČ: 28297211, DIC: C228297211, zapsaná v obchodním rej stříku vedeném Krajským soudem v Brně, v oddílu C, vložce 59455, zastoupená: _ jednatel & _ jednatelka, jako poddodavatel společností BioVendor — Laboratorní medicína a.s., se sídlem Karásek1767/l, 621 00 Brno . Řečkovice, IČ: 63471507, DIČ:C263471507, zapsaná vobchodním rejstříku vedeném Krajským soudem VBrně, oddíl B, vložka 3917 (dále jen „Společnost“), se tímto ve smyslu 5 83 odst. 1 písm. (1) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vplatném znění (dále jen „Zákon“), v zadávacím řízení veřejné zakázky zadavatele Krajská nemocnice Liberec, as., se sídlem Husova 357/10, 460 01 Liberec, IČ: 27283933, DIČ: CZ699003993 (dále jen „Zadavate “) s názvem „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, as — II. — kombinace — část 2 Ultrazvuková technika a část 10 Hmotnostní spektrofotametr" (dále jen „Zadávací řízeni“) písemně zavazuje poskytnout Společnosti, pro účely prokázání části kvalifikace požadované Zadavatelem v Zadávacím řízení, tyto věci/práva: - Doklad o registraci osoby provádějící servis nabízených zdravotnických prostředků dle ZZP. Poddodavatel tímto poskytuje a souhlasí s tím, aby Společnost použila výše uvedené dokumenty coby věci nebo práva, s nimiž bude Společnost oprávněna disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu, vjakém poddodavatel prokázal splnění kvalifikace za Společnost. Poddodavatel se tímto zavazuje, že v rozsahu nabídky Společnosti do Zadávacího řízení vykoná služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje. Poddodavatel tímto dále přebírá společnou a nerozdílnou odpovědnost za plnění veřejné zakázky se Společností. 115 42- 1018 V Brně dne ........................... jednatel \ Bruker s;r;o. 1/1