EVROPSKÁ UNIE , , , , _ MINISTERSTVO Evropsky fond pro regionalni rozvq A) PRO MÍSTNÍ Integrovaný regionální operační program & ROZVOJ ČR KUPNÍ SMLOUVA KNL č. 3 2018/ oo 343 100 uzavřená na základě výsledku otevřeného zadávacího řízení pro zadání veřejné zakázky: „Zvýšení kvalitň| návazné péče v KNL, a.s. — I. — kombinace - část 1 onitorovací systém vitálních funkcí a část 4 Anesteziologický přístroj“ pro část 1 — Monitorovací systém vitálních funkcí 1. Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem: Husova 357/10, 460 01, doručovací: 460 63 Liberec I -— Staré Město IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 ban ka: číslo účtu: zastoupená: předsedou představenstva společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 na straně jedné (dále jen "Kupujíci') a 2. S & T Plus s.r.o. se sídlem : Novodvorská 994/138,142 00 Praha 4 IČ: 25701576 DIČ: 0225701576 banka: číslo účtu: zastoupená: jednatelem společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném městským soudem V Praze, oddíl C, vložka 62478 na straně druhé (dále jen „Proda'vajíci') kupující a prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva"). ' Projekt „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. — II.“ je spolufinancován Evropskou unií z Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) v rámci 31. výzvy, registračnl číslo projektu CZ.06.2.56/0.0./16_043/0001224 VZHLEDEM K TOMU, ŽE (A) Kupující má zájem na uzavření této kupní smlouvy, jejímž předmětemje dodávka: Cást Název části Smlouva na část: Část 1 Monitorovací systém vitálníoh funkcí * (B) (C) pro pracoviště Kupujícího, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou a zadávacimi podmínkami, které byly podkladem pro otevřené zadávací řízení pro nadlimitní veřejnou zakázku s názvem „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. — |. — navýšení - část 1 Monitorovací systém vitálních funkcí a část 4 Anesteziologický přístroj, vyhlášenou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen ZZVZ) ve Věstníku veřejných zakázek s Oznámením o zahájení zadávacího řízení zveřejněným dne 24.9.2018 pod evidenčním číslem 22018-032581 a Úředním věstníku EU pod zn.: 2018/8 184-415708 (dále jen „veřejná zakázka“ a „zadávací řízení“). Veřejná zakázka bude spolufinancována Evropskou unií z Integrovaného regionálního operačního programu (lROP), v rámci 31. výzvy, registrační číslo projektu CZ.06.2.56/0.0./1G_043/0001208. Prodávající je právnickou osobou, mající právní osobnost. Prodávající má zájem na uzavření této Kupní smlouvy, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou a zadávacími podmínkami, které byla podkladem pro v bodě (A) uvedené otevřeně zadávací řízení (dále jen zadávací podmínky); a Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. BYLO DOHODNUTO NÁSLEDUJÍCÍ: 1. PŘEDMĚT SMLOUVY 1.1. Předmětem této smlouvy je závazek Prodávajícího za níže, v článku 2 této smlouvy, uvedenou kupní cenu dodat Kupujícímu zboží specifikované v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy, převést na Kupujícího vlastnické právo k předmětnému zboží, a závazek Kupujícího uhradit Prodávajícímu Kupnl cenu ve výši a způsobem uvedeným níže v článku 2 této smlouvy. 1.2. Předmětem smlouvy je rovněž zajištění dopravy zboží specifikovaného vPříIoze č. 1 této smlouvy do místa určení, jeho montáže, instalace tohoto zboží do určených prostor, jeho nastavení dle požadavků koncového uživatele, uvedení do provozu s předvedením funkčnosti a instruktáží obsluhy osobou ktomu oprávněnou dle & 61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZP“) z. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 2.1. Kupní cena Předmětu Smlouvy dle této smlouvy byla stanovena na základě nabídky prodávajícího podané v rámci zadávacího řízení a činí: Část Název části Celková cena DPH 21% Celková cena bez DPH včetně DPH Čá t1 Monitoring vitálních s funkcí 3 980 000,- Kč 835 800,- Kč 4 815 800,— Kč 2 2.2. 2.3. Cenyjednotlivých dodávek (tzn. cena za výrobek, díl, výkon apod.) jsou specifikovány v Ceníku — Příloze č. 2, která je nedílnou součástí této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že kupní cena Předmětu Smlouvy bude uhrazena následujícím způsobem: 2.2.1 2.2.2 2.2.3 2.2.4 2.2.5 2.2.6 2.2.7 Platba za zboží bude provedena v české měně, na základě Prodávajícím vystaveného řádného daňového dokladu po dodání veškerého zboží, jeho instalaci a instruktáže obsluhy osobou ktomu oprávněnou dle 5 61 ZZP (tj. po předání poslední dílčí části dodávky vrámci části, která je předmětem plnění kupní smlouvy) se splatností 30 kalendářních dnů ode dne jeho prokazatelného doručení Kupujícímu. Smluvní strany se dohodly, že uvedená 30 — tl denní lhůta počíná běžet dnem doručení řádného daňového dokladu na adresu Kupujícího uvedenou v záhlaví této smlouvy. Daňový doklad musí obsahovat registrační číslo projektu, tj. CZ.06.2.56/0.0./1G_O43/0001208 a název projektu: „Zvýšení kvality návazné péče vKNL, a.s. — I.“. Daňový doklad musí dále obsahovat náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem č. 235/2004 Sb. — o dani zpřidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb. — o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a jeho nedílnou součástí budou kopie řádně vyplněných a podepsaných protokolů o předání a převzetí zboží, ze kterých bude zřejmé, že zboží bylo řádně předáno Prodávajícím Kupujícímu. U každého jednotlivě oceněného výrobku musí být v protokolu o předání a převzetí přístroje uvedeno též položkové číslo, které je uvedeno vPříloze č. 2 této smlouvy. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat správné údaje či bude neúplný, je kupující oprávněn daňový doklad vrátit do data jeho splatnosti prodávajícímu. Prodávající je povinen takový daňový doklad opravit, aby splňoval podmínky stanovené v této smlouvě a příslušných právních předpisech. V případě opravy daňového dokladu počíná běžet nová lhůta splatnosti od data řádného doručení opraveného daňového dokladu Kupujícímu. Kupující se zavazuje uhradit Prodávajícímu kupní cenu na základě řádného daňového dokladu vystaveného po převzetí veškerého zboží dodaného v rámci příslušné části Předmětu Smlouvy Kupujícím dle Přílohy č. 1 této smlouvy v řádném stavu, tj. v množství, kvalitě a s vlastnostmi požadovanými Kupujícím, prostého jakýchkoli vad a nedodělků. Daň z přidané hodnoty (DPH) bude k fakturované částce připočtena v zákonné výši platné v době vystavení daňového dokladu. V případě, že dojde v průběhu plnění této smlouvy ke změně sazby DPH, pak závazně ceny pro fakturaci jsou ceny včetně DPH uvedené v této smlouvě a v její Příloze č. 2. Náklady spojené se změnou sazby DPH nese dodavatel. Pro případ, že Prodávající je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení 5 1OGa zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající stím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. Vsouvislosti stímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část zceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (& 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. Vsouvislosti stímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena částjeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Smluvní strany se výslovně dohodly, že budou-ll při předání a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny jakékoli vady a/nebo nedodělky, které nebrání užívání Předmětu Smlouvy či jakékoli jeho části, je Kupující oprávněn předmět smlouvy převzít stím, že takové vady a/nebo nedodělky budou specifikovány vprotokolu o předání a převzetí zboží včetně lhůty kjejich 3 2.4. 2.5. 2.6. 2.7. 3. 3.1. 3.2. 3.3. 3.4. odstranění. V takovém případě má Prodávající právo na úhradu pouze 90% z kupní ceny dané části Předmětu smlouvy, zbylých 10% bude uhrazeno po převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a nedodělků. Smluvní strany se dále dohodly, že budou—Ii při předání a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny vady a/nebo nedodělky bránící užívání Předmětu Smlouvy či kterékoli jeho části, je Prodávající povinen vady a/nebo nedodělky bez zbytečného odkladu odstranit, a to nejpozději do 3 pracovních dnů, nebude-li s objednatelem dohodnuta lhůta delší, a vyzvat Kupujícího k novému předání a převzetí Předmětu Smlouvy. Kupující není povinen Prodávajícímu uhradit Kupní cenu, dokud nebudou vady alnebo nedodělky bránící užívání odstraněny. Po odstranění vad a/nebo nedodělků bránících užívání Předmětu smlouvy budou Smluvní strany postupovat analogicky dle odst. 2.2.1. až 2.2.7. této smlouvy. Kupní cena za vymezený Předmět smlouvy, resp. ceny jednotlivých dílčích dodávek uvedených v Ceníku, kterýje přílohou č. 2 této smlouvy, jsou platné a závazné po celou dobu plnění této smlouvy a zahrnují: veškeré náklady na zhotovení a dodávku zboží včetně pojištění, cel, poplatků, úroků z půjček a všech rizik a vlivů (především kursových a inflačních) souvisejících se splněním předmětu smlouvy. Ceny jednotlivých dodávek jsou uvedeny včetně obvyklých obalů, dopravy do místa plnění a pojištění při přepravě, instalace (montáže a rozmístění), uvedení do provozu s předvedením funkčnosti, provedení výchozích elektrických revizí, přejímacích zkoušek a měření rozptýleného záření (jsou-li pro instalaci zboží nutné), provedení funkčních zkoušek dodaného zboži, komplexní instruktáže obsluhy osobou k tomu oprávněnou dle 5 61 ZZP, dodání návodů na obsluhu v českém jazyce, prohlášení o shodě, atestů, technické dokumentace, záručních a dodacích listů, provedení úklidu a likvidace obalů a odpadů, poskytování bezplatného záručního servisu ve sjednaném rozsahu a po sjednanou dobu záruky, a veškerých dalších nákladů souvisejících s realizací Předmětu této smlouvy. Celkové kupní ceny za jednotlivé části předmětu uvedené v odst. 2.1. této smlouvy odpovídají specifikaci dodávek a jejich množství vymezených v Příloze č. 1 této smlouvy. Skutečně fakturovaná a uhrazená cena za jednotlivé části Předmětu smlouvy bude odpovídat rozsahu a množství skutečně dodaného zboží, přičemž závazně a neměnné jsou po celou dobu platnosti této smlouvy jednotkové ceny zboží uvedené v Příloze č. 2 této smlouvy. Případně změny vrozsahu a množství dodaného zboží oproti rozsahu sjednanému vtéto Smlouvě musí být řešeny písemným dodatkem k této smlouvě a v souladu s příslušným ustanoveními ZZVZ. Platby dle tohoto článku se Kupující zavazuje poskytnout Prodávajícímu bezhotovostně na účet Prodávajícího č.ú. 117460713/0300, vedený u Československé obchodní banky a.s., Praha 5. Dnem zaplaceni se rozumí den odepsání příslušné částky z účtu Kupujícího ve prospěch účtu Prodávajícího. DOBA A MÍSTO DODÁNÍ PŘEDMĚTU SMLOUVY, NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI A NABYTI VLASTNICKEHO PRAVA KUPUJICIM Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží, které je předmětem této smlouvy, na jednotlivá určená pracoviště Kupujícího. Smluvní strany se dohodly, že lhůta dodávky Předmětu smlouvy činí maximálně 3 týdny od podpisu kupní smlouvy. Kupující má právo posunout, odložit nebo po dohodě s Prodávajícím změnit termín dodávky s ohledem na své provozní a organizační potřeby. Požadovaná maximální lhůta dodávky se v takovém případě nemění, ale začne běžet dnem doručení výzvy Kupujícího k zahájení plnění. Vpřípadě, že sjednaná lhůta dodávky nebo jiná dohoda smluvních stran neumožní dodání Předmětu smlouvy nejpozději do 21.12.2018 a zároveň nebude tento termín poskytovatelem dotace Kupujícímu prodloužen, má Kupující právo od této smlouvy odstoupit. Kupující se vtakovém případě zavazuje Prodávajícího o rozhodnutí poskytovatele dotace neprodleně informovat v okamžiku, kdy se o něm dozví. 3.5 3.6 Prodávající se zavazuje předávat zboží Kupujícímu v prvotřídní kvalitě, tj. bez jakýchkoli vad a nedodělků, bránících řádnému užívání, ve stavu odpovídajícím této smlouvě, zadávací dokumentaci veřejné zakázky a nabídce prodávajícího podané vrámci zadávacího řízení, právním předpisům a technickým normám, O předání a převzetí Předmětu Smlouvy bude sepsán písemný protokol. Součástí protokolu o předání a převzetí zboží bude uvedení charakteristiky Předmětu smlouvy, soupis dokladů předávaných s Předmětem smlouvy a soupis vad Předmětu smlouvy. Protokol o předání a převzetí zboží bude vyhotoven ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom stejnopise. Dodací listy a protokoly o předání a převzetí zboží jsou oprávněni podepsat odpovědní zástupci obou smluvních stran uvedení v odst. 3.6. nebo smluvními stranami písemně zmocněné jiné osoby. Protokoly podepsané pouze zdravotnickým personálem nebudou akceptovány. 3.7 Prodáva'ící tímto irohlašu'e, že 'e 'ednanim ve věcech technickich iověřen: 3.8 3.9 Kupující tímto prohlašuje, žeje jednáním ve věcech technick'ch ověřen: Za doklady nutné k převzetí a užívání zboží se považují: > Faktura/dodací list > Záruční list/protokol o předání a převzetí zboží (zde uvést výrobní číslo (a) popř. verze užitého programového vybavení dle ZZP Protokol o instruktáži obsluhy Zatřídění dle nařízení vlády č. 54/2015 Sb. v platném znění 2x CZ návod k použití na CD ROM i v tištěné podobě, CD s naskenovanými dokumenty (může být součástí CD s návody k použití), které byly Prodávajícím předloženy Kupujícímu vrámci součinnosti před podpisem kupní smlouvy, tj. příslušná prohlášení o shodě, atesty a další dokumenty prokazující, že veškeré Prodávajícím dodávané zboží splňuje zákonné požadavky, zejména požadavky ZZP a zákona č. 22/1997 Sb„ o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, dále požadavky dle NV 54/2015 Sb, event. dle obdobných norem a směrnic EU platných ke dni podpisu této smlouvy, > Další zákonem stanovenou dokumentaci > Seznam příslušenství a spotřebního materiálu k dodanému zboží včetně katalogových čísel > Doklad o tom, že osoba, která bude provádět servis, je registrována jako osoba provádějící servis dle 5 64 odst. 2 ZZP VVV/V Smluvní strany se dohodly, že vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody na Předmětu Smlouvy přechází na Kupujícího dnem protokolárniho převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a/nebo nedodělků, tj. v množství, jakosti a provedení odpovídající této smlouvě. 3.10 Prodávající prohlašuje, že se dostatečně seznámil smístem plnění jednotlivých dodávek 3.11 (pracovištěm Kupujícího na místě samém) a nic mu nebrání v řádném plnění této smlouvy. Prodávající je povinen vyzvat Kupujícího k převzetí dodávky nejméně 2 pracovní dny předem. Kupující je povinen zajistit podmínky pro instalaci zboží. Pokud tak kupující neučiní, není prodávající v prodlení s dodávkou zboží. 4 POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO, ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY 4.1 42 4.3 4.4 4.5 4.6 4.7 4.8 4.9 4.10 4.11 Prodávající je povinen Předmět Smlouvy realizovat v množství, kvalitě, jakosti a s vlastnostmi požadovanými Kupujícím a uvedenými v zadávacích podmínkách vyhotovených v rámci zadávacího řízení specifikovaného v bodě (A) úvodních ustanovení této smlouvy. Předmět smlouvy je Prodávající oprávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). V případě, že Prodávající prokazoval prostřednictvím třetí osoby (poddodavatele) splnění části kvalifikace vzadávacím řízení, musí se takový poddodavatel na plnění předmětu smlouvy podílet v rozsahu deklarovaném v písemném závazku poddodavatele, který Prodávající předložil ve své nabídce podané vzadávacím řízení v souladu s 5 83 odst. 1 písm. d) ZZVZ. Vtakovém případě se kopie písemného závazku poddodavatele stane přílohou č. 3 kupní smlouvy. Pokud obsahem písemného závazku jiné osoby byla společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s Prodávajícím ve smyslu 5 83 odst. 2 ZZVZ, pak je tato jiná osoba identifikována v záhlaví této smlouvy a svým podpisem na této smlouvě svou společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění Předmětu smlouvy stvrzuje. Změna poddodavatele je vprúběhu účinnosti této smlouvy možná po písemném souhlasu Kupujícího. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval Prodávající část kvalifikace v zadávacím řízení, je možná pouze za předpokladu, že nový poddodavatel prokáže splnění kvalifikace ve stejném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se na plnění Předmětu smlouvy vodpovídajícím rozsahu podílet, případně převezme i společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění této Smlouvy. Vpřípadě změny poddodavatele bude příloha č. 3 smlouvy aktualizována. Smluvní strany si výslovně sjednaly, že Prodávající nese plnou odpovědnost za splnění všech závazků a povinností vyplývajících z této Smlouvy i ze strany svých poddodavatelú. To neplatí v případě, že jiná osoba (poddodavatel) ve smyslu odst. 4.3 převzala společnou a nerozdílnou Odpovědnost za plnění této Smlouvy. Taková osoba je společně s Prodávajícím odpovědná za splnění závazků z této Smlouvy i za činnost ostatnich poddodavatelů. Prodávající je dle této smlouvy dále povinen řádně vyhotovit či provést veškeré zkoušky či revize, je—li jejich provedení pro instalaci a řádné užívání zboží třeba, a protokoly o provedených zkouškách či revizích se zavazuje předat Kupujícímu nejpozději spolu s protokolem o předání a převzetí Zboží. Předání a převzetí zboží smluvními stranami se uskuteční protokolárně, po úspěšně absolvovaném funkčním předvedení zařízení. Pro účely předvedení všech funkci se prodávající zavazuje s dodávkou zboží dodat i potřebný spotřební materiáL Kupující má právo Zboží nepřevzít, pokud se projeví pochybnosti o splnění některého z požadavků uvedených zadávací dokumentaci. U zboží, u kterého jsou předepsány pravidelné bezpečnostně technické kontroly (BTK), se Prodávající zavazuje předat Kupujícímu Protokol o výstupní BTK s datem příští BTK. Prodávající je povinen nahradit Kupujícímu veškeré škody, které by svojí činností či činností jiných právnických či fyzických osob užitých ke své činnosti na základě kteréhokoli právního titulu způsobil Kupujícímu či třetím subjektům, at'již úmyslně či z nedbalosti. Prodávající prohlašuje, že má a po celou dobu spolupráce s Kupujícím bude mít, a to i v době záruční lhůty, uzavřenou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je plnění odpovědnosti za škodu způsobenou Prodávajícím třetí osobě, a že tato smlouva kryje škody způsobené Prodávajícím ve výši minimálně 1.000.000,- Kč za každý jednotlivý případ. V případě plnění více případů se hodnoty pojistného plnění sčítají. Prodávající je povinen být řádně pojištěn po celou dobu spolupráce s Kupujícím. Doklady o pojištění byly předloženy Kupujícímu v rámci součinnosti před podpisem této smlouvy k ověření. Pokud Kupující stanovil 6 4.1 4.1 dodatečnou lhůtu pro předložení dokladů o pojištění po podpisu této smlouvy a pokud Prodávající tyto doklady nepředložil ani v dodatečně stanovené lhůtě, pak se jedná o porušení povinností Kupujícího, které opravňuje Prodávajícího k neuzavření smlouvy nebo k odstoupení od uzavřené smlouvy. 2 Prodávající prohlašuje, že na Předmět této smlouvy (tj. na veškeré dodané zboží včetně jeho instalace) poskytuje Kupujícímu záruku v trvání 24 měsíců. Záruka dle tohoto článku počíná běžet ode dne předání Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a nedodělků, tj. v množství, jakosti a provedení stanoveném touto smlouvou. Tuto skutečnost, tj. předání Předmětu Smlouvy v množství, jakosti a provedení stanoveném touto smlouvou a počátek běhu záruční doby bude osvědčovat předávací protokol dle odst. 3.6 této smlouvy, podepsaný oběma Smluvními stranami, popř. jejich oprávněnými zástupci 3 Pokud se na Předmětu Smlouvy (či jakékoli jeho části) vyskytne v záruční době dle odst. 4.12 jakákoliv vada, zavazuje se Prodávající tuto vadu bezúplatně odstranit, nebude—li Kupující požadovat náhradní zboží za zboží vadné. Prodávající je povinen o jakékoli reklamaci Předmětu smlouvy sepsat záznam, jehož obsahem bude zejména uvedení data reklamace, charakter reklamované vady, způsob vyřízení reklamace, lhůta vyřízení reklamace, podpisy Smluvních stran čijejich oprávněných zástupců. 4.14 Smluvní strany se dohodly, že po dobu, po kterou Kupujicí nebude moci Předmět Smlouvy či 4.1 5 5.1 5.2 5.3 jakoukoli jeho část zdůvodu vad užívat, záruční doba stanovená vodst. 4.12 této smlouvy neběží 5 Prodávající prohlašuje, že je schopen poskytnout Kupujícímu pozáruční servis a náhradní díly na dodané zboží po dobu min. 10 let od ukončení jejich výroby v případě, že bude k tomuto pozáručnímu servisu Kupujícím vyzván. Podmínky pozáručnlho servisu budou v takovém případě dohodnuty samostatnou servisní smlouvou. ZÁRUČNÍ SERVIS Prodávající, případně třetí strana, jako např. výrobce nebo servisní organizace, která na základě smlouvy s Prodávajícím vystupuje jako poddodavatel prodávajícího, (dále jen jako „Prodávající“), se zavazuje po celou dobu trvání záruky zajišťovat osobou ktomu oprávněnou dle % 64 odst. 2 ZZP bezplatný sen/is na Předmět smlouvy. Záruční servis zajišťovaný Prodávajícím zahrnuje zejména servisní a preventivní prohlídky, validace, kalibrace a údržbu dodaného zboží, odstraňování zjištěných vad včetně zajištění dodání náhradních dílů k dodanému zboží. U zboží, u kterého je dle ZZP předepsáno provádět BTK, elektrické revize a zkoušky dlouhodobé stability, se Prodávající zavazuje tyto provádět bezplatně, vrámci záručního servisu, ato v intervalech určených výrobcem. Prodávající se zavazuje zajišťovat servis pouze osobami k tomu oprávněnými dle 5 64 odst. 2 ZZP (dále jen „servisní technici"), ato za podmínek stanovených níže v tomto článku: 5.3.1 Opravy Předmětu smlouvy nevyžadující náhradní díly se Prodávající zavazuje provést nejpozději do 1 pracovního dne od nástupu na opravu; opravy vyžadující použití náhradních dílů se Prodávající zavazuje provést nejpozději do 3 pracovních dnů od nástupu na opravu, nebude-li s ohledem na charakter opravy s Kupujícím dohodnuta lhůta delší. Nastoupit na opravu je Prodávající povinen do 2 pracovních dnů od oznámení závady Kupujícím. Opravy se budou prioritně provádět v místě instalace zboží u Kupujícího, pokud to bude s ohledem na charakter vady možně; 5.3.2 Vpřípadě, že přístroj bude mimo provoz déle než 5 kalendářních dní, anebo vpřípadě neopravitelnosti přístroje se Prodávající zavazuje kposkytnutí náhradního modulu u pevně se zemí spojených přístrojů nebo celého náhradního přístroje u mobilních přístrojů. 5.3.3 Smluvní strany se dohodly, že za prokazatelné oznámení závady se považuje zejména oznámení Kupujícího o závadě adresované na adresu Prodávajícího, popř. e—mailová zpráva oznamující závadu zaslaná na e-mailovou adresu Prodávajícího 5.3.4 Servis bude vykonáván servisními techniky Prodávajícího, přičemž veškerá písemná, telefonická či osobní komunikace bude vedena v českém jazyce; 5.3.5 Veškeré cestovní náklady, náklady na materiál a veškeré další náklady, které Prodávajícímu vzniknou v souvislosti s prováděním záručních oprav, hradí v plné výši Prodávající; 5.3.6 Prodávající je při zajišťování servisních prací povinen dodržovat veškeré platné právní předpisy o bezpečnosti práce, ochraně zdraví, požární prevenci a protipožární ochraně a hygienické předpisy; 5.3.7 Prodávající se zavazuje při své činnosti dodržovat platné ČSN normy; 5.3.8 Prodávající plně odpovídá za škody, které způsobí svou činností Kupujícímu a/nebo činností svých pracovníků a/nebo činnosti třetí osoby (poddodavatele), kterou pověří prováděním servisních prací; 5.3.9 V případě zjištění, že záruční servis není zajišťován osobou ktomu oprávněnou dle 5 5.4 5.5 5.6 6 6.1 6.2 6.3 6.4 6.5 6.6 64 odst. 2 ZZP je Kupující oprávněn zajistit záruční servis třetí osobou a přeúčtovat prokazatelné vynaložené náklady Prodávajícímu. Tímto ustanovením není dotčeno právo Kupujícího dle odst. 8.3 této smlouvy. Kupující se zavazuje za účelem provedení servisní prohlídky a/nebo opravy umožnit servisním technikům přístup do předmětných prostor. Po skončení záruční doby bude na servisní práci poskytována záruka 6 měsíců a na náhradní díly 12 měsíců. Ustanoveními tohoto článku smlouvy není dotčeno ustanovení odst. 8.9 této smlouvy. PROHLÁŠENÍ PRODÁVAJÍCÍHO Prodávající prohlašuje, že Předmět Smlouvy bude mit smluvené vlastnosti, a to zejména vlastnosti uvedené ve specifikaci Předmětu smlouvy, jež tvoří Přílohu č. 1 této smlouvy, a dále bude splňovat podmínky dané příslušnými právními předpisy. Prodávající prohlašuje, že veškeré dodané přístroje, zařízení a vybavení je nové, nikdy předtím nepoužité, prvotřídní kvality, zabalené v originálních obalech. Prodávající prohlašuje, že je výrobcem dodaného zboží nebo je výrobcem dodaného zboži pověřen kjeho distribuci a servisu, a zavazuje se, že zboží je schváleno k užívání na území České republiky, a to jako zdravotnický prostředek, a za tímto účelem při předání dle odst. 3.6 této smlouvy předá Kupujícímu doklady o možnosti takového užívání dle odst. 3.8 této smlouvy. Prodávající dále prohlašuje, že není ke dni podpisu této smlouvy subjektem insolvenčního, vyrovnávacího nebo podobného, zejména exekučního řízení, ani mu nejsou známy žádné skutečnosti o tom, že by takovéto řízení mohlo být zahájeno ze strany třetí osoby vůči Prodávajícímu. Prodávající prohlašuje, že na Předmětu Smlouvy neváznou jakákoli práva třetích osob a že těmito právy třetích osob nebude Předmět Smlouvy zatížen ke dni předáni. Prodávající se zavazuje, že splní pravidla a podmínky stanovené řídícím orgánem v rozhodnutí o poskytnutí dotace, resp. dohodnuté ve smlouvě mezi řídícím orgánem (poskytovatelem 8 6.7 6.8 6.9 dotace) a příjemcem dotace a dále že umožní zaměstnancům nebo zmocněncům poskytovatele dotace, Ministerstvu pro místní rozvoj ČR, Ministerstvu financí ČR, auditnímu orgánu. Evropské komisi, Evropskému účetnímu dvoru, Nejvyššímu kontrolnímu úřadu a dalším oprávněným orgánům státní správy vstup do objektů a na pozemky dotčené projektem a jeho realizaci a kontrolu dokladů souvisejících s projektem. Prodávající se zavazuje řádně uchovávat originál smlouvy, včetně dodatků a příloh, veškeré originály dokladů a listin (zejména účetních) týkajících se předmětu smlouvy či s ním souvisejících činností po dobu 10 let od zániku závazku vyplývajícího ze smlouvy, minimálně však do 31. 12. 2028. Prodávající si je vědom toho, že v souladu s v souladu s ustanovením & 2, písmeno e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly a poskytnout subjektům provádějícím audit a kontrolu všechny nezbytné informace týkající se dodavatelských činnosti spojených s předmětem smlouvy. Prodávající se zavazuje zajistit, že zboží bude odpovídat parametrům stanoveným vzadávacích podmínkách a bude zcela funkční po dobu minimálně 5 (pěti) let od podpisu protokolu o předání a převzetí zboží. Pokud bude tento závazek Prodávajícím porušen, a to zdůvodů, které nebudou na straně Kupujícího, zavazuje se Prodávající kúhradě smluvní pokuty ve výši 30 % z cenyjednotlivých „kusů“ zboží (bez DPH), kterých se toto porušení týká. Smluvní pokuta je splatná na základě faktury vystavené Kupujícím, a to do 14 dnů ode dne jejího doručení Prodávajícímu. Vpřípadě sporů o funkčnosti, resp. nefunkčnosti zboží, a důvodech této nefunkčnosti bude rozhodovat znalecký posudek vypracovaný soudním znalcem pro obor zdravotnictví, specializace: zdravotnická technika, jehož určí Kupující. 6.10 Prodávající prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že 6.1 7 7.1 7.2 - o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Kupujícího a - o všech osobních a citlivých údajích (zejména dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) vsouvislosti s touto smlouvou, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit knim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. 1 Pokud by Prodávající, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili závazek uvedený v odst. 6.10 této Smlouvy, je Prodávající povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 300.000,- Kč za každý zjištěný případ. Smluvní strany výslovně vylučují použití 5 2050 občanského zákoníku. ODSTOUPENÍ 0D SMLOUVY Smluvní strany se dohodly, že Prodávající je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případech, kdy tak stanoví obecně závazné právní předpisy, a dále vpřípadě, že nebude Kupujícím uhrazena v souladu s ustanovením článku 2 této smlouvy Kupní cena Předmětu Smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že Kupující je oprávněn odstoupit od této smlouvy v případech, kdy tak stanoví obecně závazné právní předpisy, a dále v případě, že: 7.2.1 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 3. odstavce 3.1. a 3.2. a/nebo 7.2.2 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených včlánku 4. této smlouvy; a/nebo 7.2.3 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 5.; a/nebo 7.2.4 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených včlánku 6. alnebo se ukáže nepravdivým některé z prohlášení dle článku 6. této smlouvy. 7.3 Kupující je oprávněn od této smlouvy odstoupit (a to i ohledně části Předmětu Smlouvy, jehož se důvod odstoupení nebude týkat), bude-li i část Předmětu Smlouvy trpět vadami nebo nedodělky, které brání užívání Předmětu Smlouvy, popř. budou—li se na i části Předmětu Smlouvy opakovaně vyskytovat vady, popř. nebudou-li řádně a včas odstraněny vady nebránící užívání Předmětu Smlouvy. 7.4 Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit rovněž dle 5 223 odst. 2 ZZVZ, a to bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že smlouva neměla být uzavřena, nebot' 7.4.1 Prodávající měl být vyloučen z účasti v zadávacím řízení 7.4.2 Prodávající předložil v zadávacím řízení údaje, dokumenty, vzorky nebo modely, které neodpovídaly skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízení 7.4.3 Výběr Prodávajícího souvisí se závažným porušením povinnosti členského státu ve smyslu čl. 258 Smlouvy o fungování EU, o kterém rozhodl Soudní dvůr EU. 7.5 Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit rovněž dle 5 223 odst. 1 ZZVZ, a to v případě, že vjejím plnění nelze pokračovat, aniž by byla porušena pravidla uvedená v 5 222 ZZVZ. 7.6 Kupujícíje oprávněn od smlouvy odstoupit rovněž v případě uvedeném v článku 3, odstavci 3.4 této smlouvy. 7.7 Odstoupení se děje písemně a je účinné dnem jeho doručení druhé Smluvní straně. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší a smluvní strany jsou povinny vrátit si plnění na základě této smlouvy poskytnutá. Prodávající je vtomto případě povinen bez zbytečného odkladu po doručení odstoupení od této smlouvy, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne doručení odstoupení od této smlouvy, nastoupit na místo plnění, demontovat a odvézt dodané zboží či tu část Předmětu Smlouvy, ohledně niž Kupující od této smlouvy odstoupil. a. SMLUVNÍ POKUTY 8.1 Pokud se Prodávající dostane do prodlení se splněním lhůty dodávky (celkové nebo dílčí) dle odst. 3.2. této smlouvy, a to nedodáním Předmětu smlouvy nebo z důvodu výskytu vad bránících řádnému užívání Předmětu Smlouvy (či kterékoli jeho části), zavazuje se zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny nedodaněho nebo vadou dotčeného zboží za každý den prodlení až do dne předání Předmětu Smlouvy nebo do dne účinnosti odstoupení od smlouvy učiněného Kupujícím v souladu 5 odst. 7.2. této smlouvy. 8.2 Pokud Kupující převzal Předmět Smlouvy s drobnými vadami nebránícími Užívání a Prodávající neodstranil tyto vady ve lhůtě sjednané v protokolu o předání a převzetí zboží, je Kupující oprávněn účtovat Prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,1% zceny zboží, kterého se vada týká, za každý den prodlení. 8.3 Prodávající se zavazuje Uhradit Kupujícímu smluvní pokutu V případě, že servis a revize zboží nebude provádět osoba k tomu oprávněná dle ZZP. Výše smluvní pokuty bude odpovídat 1% z ceny zboží, kterého se bude zjištění týkat. 8.4 Smluvní strany se tímto výslovně dohodly, že pro případ, kdy se na zboží vyskytne jakákoli vada v záruční lhůtě a servisní pracovníci Prodávajícího v rozporu 3 odst. 5.3.1. této Smlouvy nenastoupí na Opravu nebo opravu neprovedou ve stanovené lhůtě, zavazuje se Prodávající zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodlení s nástupem nebo provedením záruční opravy. 10 8.5 8.6 8.7 9.1 9.2 9.3 Smluvní strany se dohodly, že Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení s úhradou příslušné faktury. Smluvní pokuty stanovené dle ustanovení odst. 8.1 až odst. 8.5 této smlouvy a/nebo odst. 6.9 a 6.11 této smlouvy, jsou splatné do 14 dní od data, kdy byla povinně straně doručena písemná výzva kjejímu zaplacení ze strany oprávněné strany, a to na účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě. Ustanoveními o smluvních pokutách není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu škody v plné výši. DORUČOVÁNÍ Veškerá podání a jiná oznámení, která se doručují smluvním stranám, je třeba doručit osobně nebo doporučenou listovní zásilkou sdodejkou nebo elektronickou poštou sřádným elektronickým podpisem osoby jednající za odesílatele nebo doručením prostřednictvím datových schránek. Aniž by tím byly dotčeny další prostředky, kterými lze prokázat doručení, má se za to, že oznámení bylo řádně doručené: (i) při doručování osobně: dnem faktického přijetí oznámení příjemcem, nebo - dnem, v němž bylo doručeno osobě na příjemcové adrese, která je oprávněna k přebírání listovních zásilek; nebo - dnem, kdy bylo doručováno osobě na příjemcové adrese určené k přebírání listovních zásilek, a tato osoba odmítla listovní zásilku převzít; nebo - dnem, kdy příjemce při prvním pokusu o doručení zásilku zjakýchkoli důvodů nepřevzal či odmítl zásilku převzít, a to i přesto, že se v místě doručení nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručování dle odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy. (ii) při doručování prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb: dnem předání listovní zásilky příjemci, nebo - dnem, kdy příjemce při prvním pokusu o doručení zásilku zjakýchkoli důvodů nepřevzal či odmítl zásilku převzít, a to i přesto, že se v místě doručení nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručování dle odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy. (iii) při doručování prostřednictvím elektronické pošty: - dnem, kdy byla elektronická zásilka opatřená řádným elektronickým podpisem oprávněného zástupce odesílatele odeslána na e-mailovou adresu pro doručování adresátovi dle článku 9. odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy, (iv) při doručování prostřednictvím zasílání zpráv do datových schránek: - dnem, kdy se do datové schránky příjemce dle článku 9. odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy příjemcem přihlásila osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup ktomuto dokumentu, pokud datum přihlášení je nejpozději třetí den po dni dodání zprávy do datové schránky příjemce; nebo - čtvrtým dnem ode dne dodání dokumentu do datové schránky příjemce dle článku 9. odst. 9.3. nebo odst. 9.4. této smlouvy v případě, pokud není postupováno dle předchozího ustanovení o doručování prostřednictvím zasílání zpráv do datových schránek. Ke dni podpisu této smlouvyje: (a) adresou pro doručování kupujícímu: Krajská nemocnice Liberec, a.s. ID datové schránky: jwaeuen 1 1 9.4 10. 10.1 10.2 10.3 10.4 10.5 10.6 10.7 10.8 10.9 10.10 10.11 10.12 (b) adresou pro doručování prodávajícímu: S & T Plus s.r.o. Novodvorská 994/138, 142 00 Praha 4 ID datové schránky: erchp Smluvní strany se dohodly, že v případě změny sídla, a tím i adresy pro doručování, budou písemně informovat o této skutečnosti bez zbytečného odkladu druhou smluvní stranu. Změna adresy pro doručování je pro účely doručování pro druhou smluvní stranu účinná k okamžiku doručení informace druhé smluvní strany o změně sídla. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ Smluvní strany se zavazují vzájemně a řádně se informovat o všech podstatných skutečnostech, které mohou mít vliv na plnění dle této smlouvy a současně vyvinout potřebnou součinnost k plnění této smlouvy. Případné spory vzniklé ztéto smlouvy budou řešeny podle platné právní úpravy věcně a místně příslušnými orgány Ceské republiky Tato Kupní smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu, přičemž Prodávající obdrží dva výtisky a Kupující obdrží dva výtisky. Obsah této Kupní smlouvy je možné měnit jen písemnými dodatky, podepsanými statutárními zástupci smluvních stran. Nedílnou součástí této smlouvy jsou veškeré přílohy uvedené v textu této smlouvy či v textu případných Dodatků k této smlouvě. Tato Kupní smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu Prodávajícím a Kupujícím. Prodávající si je vědom veřejnoprávního charakteru Kupujícího a povinností ztoho plynoucích. Tato kupní smlouva musí být v souladu s s 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek zveřejněna na profilu zadavatele. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní kupující tuto smlouvu, event. jednotlivé objednávky kupujícího včetně jejich potvrzení prodávajícím v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Předmět plnění je zařazen jako projekt spolufinancovaný zfondů IROP, proto se na jeho plnění vztahují všeobecné podmínky pro projekty spolufinancované fondy EU, které musí být prodávajícím respektovány. Vztahy smluvních stran v této smlouvě neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů a dalších obecně závazných předpisů platných v CR. Je—li některé z ustanovení této smlouvy neplatné, odporovatelné nebo nevynutitelné či stane-li se takovým v budoucnu, nedotýká se to platností případně vynutitelnosti ustanovení ostatních, pokud z povahy ustanovení nevyplývá, že tuto část nelze od ostatního obsahu této smlouvy oddělit. Smluvní strany se pro tento případ zavazují vadné ustanovení bezodkladně nahradit bezvadným, které bude v nejvyšší možné míře odpovídat obsahu a účelu vadného ustanovení. Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavřely na základě vážné a svobodné vůle, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek, ani nebyla jiným způsobem vynucena, dále prohlašují, že tuto smlouvu pečlivě pročetly, jejímu obsahu zcela porozumély a bezvýhradně s ním souhlasí a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. 12 Přílohy: Příloha č. 1 Specifikace dodávek Příloha č. 2 Ceník - cenová nabídka V Liberci dne 1 3 “11“ 2018 v V Praze dne » Í .4/j13f předseda p dstavenstva 13 Příloha č. Íl — spa/agamy doazkfócu Část 1 - Položka č. 1.18 Monitorovací systém vitálnich funkcí (15 monitorů + 2 centrályj Popis pořizovaných předmětů a technologického řešení! parametrů: Nepřetržité sledování životních funkcí pacientů, centrální záznam a zpracování sledovaných dat, optický a zvukový alarm život ohrožujících komplikací v rámci dětské a perinatologické jednotky intenzivní péče. Technická sghikacepacientského monitoru; Obchodni název a typové označení přístroje lntelIiVue MX450 Výrobce přístroje Philips Medizin Systeme Požadovaná [— Typ Nabízená Parametr hodnota parametru hodnota' Základní požadavky na přístroj (15 ks) integrovaný barevný displej min. 12", (atest pro bezpečné , . 1 „ použití u lůžka pacienta) Ano Absolutní ANO' 2 Ovládání monitoru v českém jazyce Ano Absolutní ANO pvtádání pomocí dotykové obrazovky „_ “ Ano Absolutní ANO Monitor pro všechny věkové kategorie (novorozenec až , ? dospělý) s možností Výběru Ano Absolutní ANO Uživatelsky nastavitelné zobrazení a vytvářen—íhových _ obrazovek, velká variabilita dle typu pacienta, typu Ano Absolutní ANO měření a typu zobrazení Automatická optimalizace zobrazeni (počet křivek a , numerických polí) v závislosti na měřených parametrech A"“ Absolutní ANO „_ Přenos údajů na'centrálni monitor včetne sledování ' , křivek, přenosu alarmů atd. Ano Absolutní ANO Komunikace mezi monitory (bed-to—bed) - automatické . zobrazení alarmových stavů Ano Absolutní ANO *Tabulkové a graňcké trendy s minimálně 48 hedinaml , ANO; záznamu Ano Absolutní 48 hodin Možnost připojení klávesnice, myši, laserové tiskárny a _ ,“ čtečky čárového kódu přes USB port Ano Absolutní ANO Každý přenosný modul musí být použitelný u každého , - libovolného lůžka Ano Abso'uml ANO J Vzniklé alarmové stavy musí být akusticky a Opticky barevně odlišeny v min. 3 skupinách dle závažnosti. , ANO: Funkce automatického nastaveni alarmových limit Ano Absolutní 3 skupiny Vitálních funkci V závislosti na připojených modulech musí být—každý monitor současně schopen monitorovat následující parametry: EKG, Respirace, Sp02, NIBP, 3x lBP, Ano Absolutní ANO Teplota, (302 (mainstream, sidestream, mlcrostream), C.O./ C.C.O, (PiCCD) _; Kalkulace hemodynamických, ventilačních a , oxygenačnlch parametrů Ano Absolutní ANO Režim „standby" - při odpojení pacienta od monitoru Ano Absolutní—ř ANO , J Přímý tisk na tiskárnu u centrálního monitoru Ano Absolutní ANO Držáky pro upevnění monitoru u lůžka s funkcí rychlého Ano Absolutní ANO uvolnění L ;Výstup EKG signálu pro synchronizaci detlbrila'toru Ano *Absolutní ANO Vzdálená správa monitorů po monitorovaci siti (stav SW , aplikace, nahrávání nového SW apod.) Ano Absolutni ANO Plná kompatibilita všech nabízených monitorů Vitalij-ích? , funkcí s centrálním monitorem Ano Absolutni ANO Minimální měřené parametry (základni—monitorace) _! Zobrazeni libovolné křivky EKG při snímání ze 3, 5 a Stí svodů včetně derivovaného 12 svodcvěho EKG a Ano Absolutní ANO zobrazeni srdeční frekvence Automatická analýza arytmií 2 min. 2 svodů—současně (minimálně asystolie, komorové a síňová fibrilace, Ano Absojumj AND tachykardie, bradykardie) lAnalýza ST úseku na všech monitorovanýcři svodech s grafickým výstupem umožňujícím rychle detekovat a Ano Absolutní ANO lokalizovat změny ST úseku v čase (ST trend) +— Monítorovánl QT/QTc úseku v reálném čase včetně , alarmového zabezpečení _L Ano Absolutni ANO Respirace impedanční metodou s možností volby svodů Ano Ab50|ujnj ANO Měření pulsní oxymetrie (Sp02) technologií Masimo nebo FAST, včetně měření pulzu a hodnoty perfúze se ano Absgjumj ANO saturačním čidlem na prst Měření NIBP s režimy manuálního a automatického " j měření, včetně měření pulzu a zobrazením numerické A , NO hodnoty. Automatické měření bez nutnosti ručního no Abso'um' j A zadávání cílového tlaku. Měření lnvazivního tlaku “ Ano Absojumí ANO Nastavení limitních hodnot pro hlášení atarmových stavů , pro každý ze sledovaných parametrů Ano _Absolutni ANO Rozšířená monitorace Celkem 4 ks modulů měření koncentrace C02 metodou microstream (v případě kompatibility s moduly Philips) ANO; b Ano, Moduly ne 0 uveďte Absolutní C302 'sou 6 ks modulů měření koncentrace 602 metodou kom aJtibilní microstream (v případě nekompatibility) i p Modut transkutánních parametrů 002 a 02 ; celkem—1 ' . , ks Ano Absolutni ANO Moduly připojitelné libovolně ke každému z nabízených _ monitorů Ano Absolutni ANO __._i_ _ Další požadavky Plná dostupnost spotřebního materiálu pro všechny věkové kategorie pacientů, zejména neonatologických a Ano Absojumj ANO dětských . __i Veškeré další řislušenství nutně ro Ine' zahá'eni provoz„ p p p 1 Ano Absolutní ANO Kompatibilita se stávajícími moduly a monitory na Hodnocen? oddělení (Philips) AnD/Ne fakultativní ANO J Technická specifikace centrálního monitoru: Obchodní název a typové označení přístroje IntelliVue iX Výrobce přjstroje Philips Medical Systems _ Požadovaná Typ Nabízená Parametr hodnota parametru hodnota“ „WW—WM Základní požadavky na centrální monitory (2 ks) ___4 Současné připojení a sledování min. 10 monitorů Ab , ANO; 10 s možností budoucího rozšířeni (1 ks) — pediatrie Ano soiutnl monitorů Současné připojení a sledování min. 12 monitorů A „W. _ „_— ANO; 12 s možností budoucího rozšíření (1 ks) - neonatologie Ano Absolutní monitorů LCD monitor s alespoň FULL HD rozlišením Š— min. 24“ .A,— Absolutní ANO; 24“ Sít'ové laserová tískárna ! Ano Absolutní ANO UPS - záložní zdroj energie Ano Absolutní ANO Uživatelské rozhraní v čJ, ovládáni klávesnicja myši Ano i Absojutní ANO Ob ě k “ 5 ři o"en'm'l“k ' ' ANO "102325 rná omunlkace p p j y l uz ovyml Ano Absolutní Sledování minimálně 2 křivek od 10 pacientů—na jedné _ , ANo ' obrazovce v přehledovém režimu : A"“ Absolutní V detailním režimu zobrazení všech dat vybraného ANO ? monitoru s funkcí zadání základních údajů o pacientovi & s , funkci ovládání monitoru dálkově (alarmy, režim standby, Am AbSO'Ulf“ atd.) V přehledovém režimu možnost individuálníhonastaVenl L' _ * ANO zobrazení v jednotlivých pacientskýoh sektorech a , možnost automatické minimalizace neaktivnlho Ano Absoimn' pacientského sektoru Zobrazení, prohlížení, ukládání a tisk alarmových událostí "" ' , ANO,- včetně křivek min. 168 hodin zpětně Ano Abso'uml 168 hodin _Žo—brazení, prohlížení, ukládání a tisk granckýcn a , ANO; numerických trendů min. 168 hodin Ano AbSO'Um' 168 hodin Zobrazeni, prohlížení, ukládání a tisk minimálně 4 ;ř ANO; kompletních křivek od kteréhokoliv ze sledovaných . Ang Absolutní až 8 křivek . . pacrentů za posledních 168 hodin Komplexní multisvodová analýza arytmii j Ano Absolutní ANO Analýza sr úseku _____ i! Ano Absolutní ANO Monitorování QT/QTc úseku _ l Ano Absolutní ANO Centrální monitor musí být připojen k prostředí ANO nemocničního intranetu a musí být vybaven SW, který nejméně 6 současně připojeným uživatelům umožní , pomocí běžného PC v nemocniční síti po autorizaci Ano Absolutni zobrazit křivky a parametry sledovaných pacientů včetně trendů ' i Veškeré příslušenství nutné k zahájení provozu „ ' Ano Absolutní L ANO 'Učastník zadávacího řízení uvede údaje prokazující splnění požadovaných technických parametrů, případně uvede odkaz na přílohu nabídky, kde jsou tyto údaje uvedeny. U hodnocených parametrů uvede nabízenou hodnotu ve stejných měrných jednotkách jako je požadavek zadavatele uvedený ve druhém sloupci „požadovaná hodnota' Za splnění numerického parametru (číselně vyjádřeněho) se považuje i případ, kdy se hodnota nabízeného parametru odchyluje od požadovaného parametru v rozmezí do 310%. U parametru, který je označen ", výše uvedené rozmezi neplatí; tolerance je buď započítána v uvedeném rozpětí, nebo platí hodnota parametru bez možnosti odchylky. 869. www acdc... FÉ. 00.000 OŘ. 00.000 mmm .ŠEDE F_R—Emu code—. vam m 369, Em ocdoc G_.N W 8.83 3m Bře 5253; EÉmĚ Egea—EOS Evo IQD .u> amzx Bv: Ino Non cmzx „oč In—ů Non „Boa ..ašoumwoe až ...na až _.Eo mnam „33 ..aměumwon. sme. „Som s. \ memo maca „šopa ou mece w>ošoo .mn mcoo w>9=oo _uĚa casas mato—„š: - _ „m5 ..?—as. 233_2532 .. „m3 a až.: Ezras essence _ „m3 . Eames: . . na ...zx > aaa ocase.. Šas. Egea.. zoo/0% „0,353 id;/(Sad Nemáš