Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi těmito smluvními stranami Krajská nemocnice Liberec a.s. se sídlem Husova 357/10, Liberec [ — Staré Město. 460 01 Liberec Zastoupené:_místopředseda představenstva IČO: 27283933 DIČ: czz7283933 Bankovní spojení: Společnost zapsána u KS Ustí nad Labem, složka B/ 1651 (dálejen ,.provozovatel“) a Genera s.r.o. Se sídlem v Palackého 267. Mladá Boleslav, 293 01 zastoupená: _jednatelem společnosti společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 25092 ICO: 47541075 DIČ: CZ47541075 (dálejen „zákazník“) .. Předmět smlouvy Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele v oblasti závodního stravování jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů. ll. Rozsah a organizace předmětu smlouvy Lokalizace a časový průběh poskytování služeb Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastní výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách: Závodní jídelny Krajské nemocnice Liberec Organizace poskytování služeb Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým i restauračním způsobem, Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, vpřiméřenem rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn, vpřípadě nutné provozní potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. Evidence poskytnutých služeb Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet vrámci elektronické evidence kreditního systemu, Modifikace bude kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento způsob evidence zajistí na své náklady poskytovateí, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost. .*.“ 1 . 2. Průběžné financování poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditního systému formou poskytnutí úvěru na evidenční účet strávnika. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu prodaných jídel a celkoveho rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců objednatele). IlI. Cenové podminky Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápoje) jsou uvedeny v příloze č,1. IV. Platební a fakturační podmínky Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddilu |||. této smlouvy je vyúčtování (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitostí podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vratit fakturu kopravě stim, že se má za to. jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystaveni opravené faktury. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručení objednateli. Smluvní strany se dohodly na úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení v úhradě faktur. V. Zpracování osobních údajů V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje stravnlkú - zaměstnanců zákazníka. Povinně náležitosti a informace pro evidenci zpracování osobních údajů: . Právní titul zpracování osobních údajů: plnění této smlouvy a plnění jiných právních povinnosti. . Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců zákazníka za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušně výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování, Kategorie subjektů osobních údajů: strávníci - zaměstnanci zákazníka. Kategorie údajů: jméno, příjmení, osobní číslo. seznam objednávek a odebraných obědů. . Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. . Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebírání zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezí zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. Obě smluvní strany se zavazuji, že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, v rozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obě smluvní strany jsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivosti v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 20161679 (GDPR). Obě smluvní strany se zavazují k zavedení a dodržování technických a organizačních opatření. které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu, změnám, zneužití či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. VI. Ujednání společná a závěrečná 91.4“— N??) 10. 11. 12, 13. 14. 15. 16. 17. 18. Poskytovatel na vlastní náklady zajistí v nezbytně nutném rozsahu pojištění za škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance voblasti hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využíváni energii a osobního vystupování. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisu platných v ČR Poskytovatel zajistí na své náklady likvidaci kuchyňského odpadu včetně použitého oleje Smluvní strany se zavazují projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souwslostí se zabezpečováním předmětu smlouvy. Obě strany zajistí korektní jednání a vstřícně vystupování svých zaměstnanců. Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědí kteroukoliv ze smluvních stran i bez udání důvodu. Sjednává se tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemně výpovědi druhé smluvní straně. Právo okamžitého zruseni smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě: a) prodlení uhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů, b) opakovaných výpadků v dodávkách energií a vody zaviněné výlučně objednatelem. Právo okamžitého zrušeni smlouvy ze strany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušovaní platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištění KHS. b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb dle této smlouvy. Právo okamžitého zruseni smlouvy musí být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu. Toto zruseni musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah končí dnem následujícím po doručení. Obě smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádají si své vzájemně závazky a pohledávky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemně si toto vypořádání potvrdí. Obsah této smlouvy stejně jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat. Veskere dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran. Případně spory vzniknuvší z teto smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží dva výtisky, Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Tato smlouva nabývá platností dnem podpisu oběma stranami s tim, že poskytování služeb začína dnem 1.1.19 Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedené v této smlouvě. Objednatel je srozuměn stím, že Poskytovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb, o registru smluv aje si vědom toho, že tato Smlouva podlěha' zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat Poskytovatel Účastníci této smlouvy prohlašuji, že souhlasí sjejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a že jím nejsou v době podpisu smlouvy známy okolnosti, které by mohly omezit její obsah a účinnost. Na důkaz toho připojují sve podpisy. V Liberci dne. , poskytovatel objednatel Příloha Č.1 Ceny stravy od 1.1.2019 Zaměstnanecké jídelna Krajske nemocnice LlDereC a Turnov Menu1-2—3 Menu 4 Menu 5-6 Menu 7 Chlazené strava Jednorázovy obal na siravu pm:. pen.; mna cena pm:, cena pm 3 (cm szmmm, - nam vne . amxcw . odvoz vnc— [n:/„\ snawo . „ „; né [mzw shawm , odmz me ;wna cena im cena VNI , K “L ) le. \ VNL \ wink ©wa : DFH “="—* DPH ' DW ws »., DP:-\ 13%an náklady na potraviny 42.90 KČ 39.79 KČ 45.48 Kč 58,10 Kč 33,39 KČ 2.31 KČ osobní a režijní nákiady 39,71 KČ 37.80 Kč 40,51 Kč 41,90 Kč 31.83 Kč 1,00 Kč nákladycelkemv Kč 82,61 Kč 77,39 Kč 86,09 Kč 100,00 Kč 65,22 Kč 3,31 Kč DPH 12ng5 1161KČ 1291KČ 15,00KČ 978Kč 089Kč cena stravenky vč. DPH 95,00 Kč 89,00 KČ 99,00 KC 115,00 Kč 75.00 KČ 4,00 Kč