Agentura pro podnikání a inovace - Objednávka systému řízení dokumentů za účelem zajištění činností v oblasti oběhu dokumentů v rámci elektronické spisové služby vč. navazujících agend a poskytování souvisejících služeb na přechodnou dobu 1 měsíce

Publikující smluvní strana

Název subjektu:Agentura pro podnikání a inovace
IČO:05108861 Hledat IČO
Datová schránka:nntwcis Hledat datovou schránku
Adresa:Žitná 566/18, Nové Město, 12000, Praha 2
Útvar / Odbor:
Plátce / příjemce:Plátce

Informace o zápisu

ID smlouvy:2358522
ID verze:2542406
Číslo verze:1
Zveřejnění:12.07.2017 15:26:12
Zveřejňující:Agentura pro podnikání a inovace
Datová schránka:nntwcis

Smlouva

Předmět smlouvy:Objednávka systému řízení dokumentů za účelem zajištění činností v oblasti oběhu dokumentů v rámci elektronické spisové služby vč. navazujících agend a poskytování souvisejících služeb na přechodnou dobu 1 měsíce
Datum uzavření:25.10.2016
První zveřejnění:12.07.2017
Číslo smlouvy / č.j.:
Podepisující osoba:
Hodnota bez DPH:
Hodnota vč. DPH:60 984,00 CZK

Smluvní strany

Název:Allium, s.r.o.
IČO:60703521 Hledat IČO
Datová schránka:zwxktpn Hledat datovou schránku
Adresa:Stamicova 827/11, Kohoutovice, 62300, Brno
Útvar / Odbor:
Plátce / příjemce:Příjemce

Verze záznamu

Verze smlouvy: 1
Datum publikace: 12.07.2017

Soubory

Přílohy smlouvy: SKM_C364e16102612430.pdf(36.37 kB, 12.07.2017 15:26:44) Potvrzení objednávky.pdf(399.18 kB, 12.07.2017 15:26:44)

Adresa záznamu

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/2542406