Kupní smlouva KNL č. szozs/ooszs/oo „Sanitní vozidla 2025“ Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem: Husova 1430/34, 460 01 Liberec I — Staré Město zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ustí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 zastoupená: místopřed sedou v před stavenstva IC:V 27283933 DIC: C227283933 bankovní spojení: Komerční banka, a.s., číslo účtu: 36631461/0100 dále a jen „kupující“ KOV Karoserie Velim s.r.o. se sídlem Sokolská 615, 281 01 Velim zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Mě.soudem v Praze, v oddílu C, vložce 250964 zastoupená: bgnkovní spojení: Komerční banka a.s. číslo účtu: 121544151/010 IC:V 04634977 DIC: CZO4634977 dále jen „Prodávající“ Kupující a prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto Kupní smlouvu (dále jen „smlouva“). Preambule Kupující má zájem na uzavření této smlouvy, jejímž předmětem je dodávka 2 ks sanitních vozidel, za podmínek stanovených touto smlouvou a zadávací dokumentací (dále jen „ZD“), která byla podkladem pro otevřené zadávací řízení pro nadlimitní veřejnou zakázku s názvem „Sanitní vozidla 2025“ (dále jen „veřejná zakázka“) vyhlášenou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“). Oznámení o zahájení zadávacího řízení na veřejnou zakázku bylo uveřejněno ve Věgtníku veřejných zakázek dne 27. 6. 2025 pod evidenčním číslem 22025—034730 a v Uředním věstníku EU pod zn.: 417468—2025 (dále jen „zadávací řízení“). Prodávající má zájem na uzavření této smlouvy, za podmínek stanovených touto smlouvou a ZD, která byla pod kladem pro zadávací řízení uvedené v bodě (A). Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou prodávajícího, kterou předložil v zadávacím řízení (dále jen „nabídka prodávajícího“). ZD a nabíd ka Prodávajícího jsou závazné a jsou součástí této smlouvy, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. 10. I. Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je dodávka 2 ks nových sanitních vozidel včetně sanitní zástavby typu A2 a transportní techniky (dále jen „vozidla“ nebo „zboží“). Prodávající se zavazuje dodat vozidla specifikované v příloze č. 1 této smlouvy, která tvoří její nedílnou součást. Dodaná vozidla musí být nová, nesmí se jednat o vozidla bazarová, předváděcí či z operativního leasingu. Dodaná vozidla přihlásí prodávající na příslušném dopravním úřadu. II. Dodací podmínky Místem plněníje Krajská nemocnice Liberec, a.s., oddělení dopravy, Jablonecká 46/34, 460 05 Liberec V—Kristiánov. Prodávající se při předání zboží dle čl. I zavazuje dodržet veškeré aktuálně platné právní předpisy. Prodávající se zavazuje dodat ku pujícímu zboží nejpozději do 12 měsíců od podpisu této smlouvy. Prodávající je oprávněn dodat zboží i postupně, kdykoli během dohod nuté lhůty, je však povinen alespoň 2 pracovní dny dopředu oznámit kupujícímu termín dodání. Předchozí oznámení není třeba, pokud dodání zboží připadne na poslední den lhůty. Prodávající předá zboží v místě uvedeném v článku II. odst. 1 této smlouvy. Vozidla budou vybavena převozovými značkami pro přesun vozidel nebo již registrační značkou. Prodávající se zavazuje předat kupujícímu spolu se zbožím také doklady, jež jsou nutné k užívání zboží. Prodávající se zavazuje zboží dodat v dohodnutém čase, na dohodnutém místě a v dohod nutém množství, jakosti a provedení. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží pouze za před pokladu, že prodávající neoznámí včas dodání zboží dle článku II. odst. 3 této smlouvy, nebo zboží trpí takovými vadami, pro které ho nelze užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání zboží obvyklý. Sanitní vozidla musí splňovat specifikaci sanitního vozidla typu A2 (7 sedadel + 1 lůžko). Tuto bude zapsáno v technickém průkazu vozidla. 0 předání zboží se sepíše předávací protokol, který musí obsahovat zejména: - označení osoby prodávajícího včetně uvedení sídla a IČ, - označení osoby kupujícího včetně uvedení sídla a IČ, - označení této smlouvy včetně uvedeníjejího evidenčního čísla, - rozsah a předmět plnění, - čas a místo předání zboží, - jména a vlastnoruční podpis osob od pověd ných za plnění této smlouvy, - oznámení kupujícího dle odst. 10, pokud kupující provede prohlíd ku zboží přímo při jeho předání. Prodávající se zavazuje doložit platné homologace, prohlášenío shodě, plněnívyhlášek a norem na zboží, nebo jeho části. Tyto doklady spolu s návody k obsluze a záručními listy budou předány při předánízbožía budou součástí předávacího protokolu. Prodávající se zavazuje umožnit kupujícímu prohlídku dodaného zboží za účelem ověření, zda bylo dodáno zboží dle příslušných ustanovení této smlouvy, a to 11. 12. 13. 14. 15. porovnáním skutečných vlastností zboží se specifikací požadavků na zboží uvedenou v této smlouvě. Kupující se zavazuje provést prohlíd ku zboží nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne jeho předání a v této lhůtě oznámit prodávajícímu výhrady k předanému zboží. Pokud kupující oznámí prodávajícímu, že nemá výhrady, nebo žádné výhrady neoznámí, má se za to, že kupující zboží akceptuje bez výhrad a že zboží převzal. Pokud kupující zjistí, že zboží trpí vadami, pro které dle jeho názoru lze zboží užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, kterýje pro užívánízbožíobvyklý, oznámí prodávajícímu, že zboží akceptuje s výhradami. V takovém případě se má za to, že kupujícízboží převzal. Nelze—li dle názoru kupujícího zboží projeho vady užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, kterýje pro užívánízbožíobvyklý, oznámí prodávajícímu, že zboží odmítá. V takovém případě se má za to, že kupující zboží nepřevzal. Nepřevzaté zboží vrátí kupující zpět prodávajícímu, umožňuje—li to povaha věci a nedohodnou—li se smluvní stranyjinak. Oznámení o výhradách a oznámení o odmítnutí zboží musí obsahovat popis vad zboží a právo, které kupující v důsledku vady zboží uplatňuje. Prodávající se zavazuje bezplatně od stranit oznámené vady ve lhůtě d |e článku VI. této smlouvy. Po opětovném předání zboží se obdobně uplatní postup uvedený v odstavci 7 až 12. Vlastnické právo ke zboží a nebezpečívzniku škody na zbožídle této smlouvy přechází na kupujícího okamžikem podpisu protokolu o předání. 16. Pro případ, že by vůči prodávajícímu bylo zahájeno insolvenční řízení, přechází vlastnické právo na kupujícího dnem zahájení insolvenčního řízení vůči prodávajícímu. III. Cena Cena sanitních vozidel — 2 ks v Kč bez DPH 1 896 600,- Cena zástaveb — 2ks v Kč bez DPH 1 129 800,- Cena zdravotnítechniky pro 2 ks sanitních vozidel v Kč bez DPH 570 390,- Celková nabídková cena za kompletní dodávku v Kč bez DPH 3 596 790.- DPH 21 % 755 326,- Celková nabídková cena za kompletní dodávku v Kč s DPH 4 352 116,- 1. Cena je stanovena jako nejvýše přípustná, nepřekročitelná a platná po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci a zahrnuje veškeré náklady včetně všech rizik a vlivů (především ku rsových a inflačních) souvisejících se splněním předmětu veřejné zakázky. Cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH. 2. Po dodání zboží bude vystaven řádný daňový doklad. IV. Platební podmínky 1. Platba za dodávku zboží bude provedena v české méně v jedné splátce, po podpisu protokolu o předání obou vozidel, popř. druhého vozidla při postupném dodání, a to na základě příslušného daňového dokladu (faktury) vystaveného dle obecně platných právních předpisů, platných v době uskutečnění zdanitelného plnění. Přílohou daňového dokladu bude vždy protokol o předání zboží potvrzený zástupcem kupujícího. Daňové doklady musí splňovat mimo náležitostí podle 13“ 28 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, y platném znění, dále tyto náležitosti: > IC, > den splatnosti, > označení peněžního ústavu a číslo účtu, ve prospěch kterého má být provedena platba, konstantní a variabilní symbol, > odkaz na smlouvu s uvedením čísla smlouvy, > razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení zálohového listu, dílčího a konečného účetního dokladu, > soupis příloh. Za okamžik uhrazenífaktury se považuje datum, kdy byla před mětná částka odepsána z účtu kupujícího. Daňové doklady podléhají kontrole kupujícího. V případě, že faktu ra nebude obsahovat výše uvedené náležitosti, je kupující oprávněn fakturu vrátit do doby její splatnosti způsobem, který prokazuje, že do tohoto data prodávající vrácenou fakturu od kupujícího převzal. V takovém případě je prodávající povinen fakturu opravit a v případě, že by oprava činila fakturu nepřehled nou, vystavit fakturu novou. Opravená nebo nová faktura musí být znovu zaslána kupujícímu. Do doby splatnosti opravené nebo nové faktury není kupující v prodlení s placením ceny předmětu smlouvy a splatnost faktu ry se posouvá. Zálohy se neposkytují. Doba splatnosti daňových dokladů je stanovena na 30 dnů ode dne doručení faktury na adresu kupujícího. Pro případ, že prodávajícíje, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 13“ 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, v platném znění, souhlasí prodávající s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH vpříslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část zceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (g 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, v platném zněnl , uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Zvláštnívujednání Prodávající tímto prohlašuje, že je jednáním je pověřen ve věcech smluvních ve věcech technických Kupující tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických je pověřen vedoucí odd. dopravy Krajské nemocnice Liberec, a.s. 1. VI. Záruční a servisní pod mínky Prodávající poskytuje záruku na dodané zboží: Vozidla: > 7 let nebo 300 000 km podle toho, co nastane dříve od předání bezvadného zboží; > 12 let záruka proti korozi. Zástavba a vybavení: > Záruka na zástavbu a úpravy: 7 let; > Záruka na dodané vybavenítransportnítechniky: 2 roky. Záruční a pozáruční servis se řídí podmínkami uvedenými vzáručních listech a servisních knihách. Záruční doba běží od dne předání a převzetí zboží v souladu s článkem II. této smlouvy. Kupujícímá nárok na bezplatné odstraněníjakékoli vady, kterou mělo zboží při předání a převzetí, nebo kterou kupujícízjistil kdykoli během záruční doby. Prodávající se zavazuje vadu zboží odstranit neprodleně, nejpozději však do 10 dnů ode dne doručení písemného oznámení ku pujícího o vadách zboží. Pokud nelze v důsled ku vady užívat zboží k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání zboží obvyklý, může kupující požadovat dodání nového zboží. Týká—li se vada pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu této součásti. Oznámenívady musí obsahovat její popis a právo, které ku pujícív důsled ku vady zboží uplatňuje. Prodávající prohlašuje, že jím pověřený autorizovaný servis nebo on sám má a po celou dobu spolupráce s kupujícím bude mít, tzn. zejména v průběhu záruční doby, uzavřenou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je plnění odpovědnosti za škodu způsobenou prodávajícím třetí osobě, a že tato pojistná smlouva kryje škody způsobené prodávajícím ve výši minimálně 2 mil. Kč za každý jednotlivý případ. V případě plněnívíce případů se hodnoty pojistného plnění sčítají. Prodávajícíje povinen být řádně pojištěn po celou dobu spolupráce s kupujícím. Kopie pojistné smlouvy/pojistného certifikátu byla předložena kupujícímu před uzavřením smlouvy. Kupujícíje oprávněn provést kontrolu pojištění i v pruběhu plnění této smlouvy. VII. Smluvní pokuty za prodlení V případě zpoždění dodávky proti dodacím lhůtám této kupní smlouvy se prodávající zavazuje zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,01 % z ceny nedodaného zboží za každý započatý den prodlení. V případě, že kupující nezaplatí řád ně a včas fakturu za zboží, je prodávající oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodleníve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Kupující si vyhrazuje právo na úhradu smluvní pokuty formou zápočtu ke kterékoliv splatné pohledávce prodávajícího. Sjednáním smluvní pokuty nejsou dotčeny nároky smluvních stran na náhradu škody. VIII. Součinnost Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci předmětu smlouvy, které vyplývají z jejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to není výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních smlouvy. Především jsou smluvní strany povinny vyvinout součinnost v rámci smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí, které lze na nich v souladu s pravidly poctivého obchodního styku požadovat, k řád nému splněníjejich smluvních povinností. Pokud jsou kterékoli ze smluvních stran známy okolnosti, které jí brání, aby dostála svým smluvním povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní straně. Smluvní strany se zavazují neprodleně odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, kteréjsou na jejich straně a které brání splněníjejich smluvních povinností. Pokud kodstranění těchto okolností nedojde, je druhá smluvní strana oprávněna požadovat splnění povinnosti v náhradním termínu, který stanoví s přihlédnutím k povaze záležitosti. IX. Poddodavatelé Předmět smlouvy je prodávající oprávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). Pokud bude předmět smlouvy prodávající realizovat prostřednictvím poddodavatelů, předložil seznam významných poddodavatelů kupujícímu před uzavřením této smlouvy, pokud mu byli v té době známi. Za významné poddodavatele se považují osoby, pomocí kterých prodávající bude plnit určitou část předmětu zakázky 5 pod ílem vyšším než je 10 % z kupní ceny uvedené ve smlouvě nebo prostřednictvím kterých prokázal nějakou část kvalifikace v zadávacím řízení. Ostatní významné poddodavatele, které prodávající neidentifikoval podle předcházejícího bodu smlouvy a kteří se do plnění zapojí násled ně, oznámí prodávající kupujícímu nejpozději 3 dny před zahájením plnění příslušným poddodavatelem, a to formou předloženíaktualizovaného seznamu významných poddodavatelů. . V případě, že prodávající prokazoval prostřednictvím třetí osoby (poddodavatele) splnění části kvalifikace v zadávacím řízení, musí se takový poddodavatel na plnění předmětu smlouvy podílet v rozsahu deklarovaném v písemném závazku poddodavatele, který prodávající předložil ve své nabídce v souladu s 13“ 83 od st. 1 písm. d) zákona. Změna významného poddodavatele je v průběhu účinnosti této smlouvy možná po písemném oznámení kupujícímu. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval prodávající část kvalifikace v zadávacím řízení, je možná pouze po písemném odsouhlasení kupujícím, za předpokladu, že nový poddodavatel prokáže splnění příslušné části kvalifikace shodným způsobem a minimálně ve stejném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se na plnění předmětu smlouvy v odpovídajícím rozsahu podílet. Kupující vydá písemný souhlas se změnou poddodavatele, jehož prostřednictvím byla prokazována kvalifikace, bez zbytečného odkladu po doručení oznámení o změně a potřebných dokladů prodávajícím kupujícímu. Změna osoby nebo poddodavatele, který převzal společnou a nerozdílnou odpovědnost za plnění této smlouvy, je přípustná pouze za situace, že se nový poddodavatel či jiná osoba ke společné a nerozdílně od pověd nosti zaváže. Smluvní strany si výslovně sjednaly, že prodávající nese plnou odpověd nost za splnění všech závazků a povinností vyplývajících z této smlouvy i ze strany svých poddodavatelů. X. Prohlášení prodávajícího Prodávající prohlašuje, že předmět smlouvy bude mít smluvené vlastnosti, a to zejména vlastnosti uvedené v technické specifikaci předmětu smlouvy, jež tvoří Přílohu č. 1 této smlouvy, a dále bude splňovat podmínky dané příslušnými právními předpisy. Prodávající prohlašuje, že veškerá dodaná vozidla, zařízenía vybaveníjsou nová, nikdy předtím nepoužitá, prvotřídní kvality. 10. Prodávající prohlašuje, že veškeré dodané a namontované komponenty a vybavení, včetně zařízení splňuje příslušné homologace a atesty. Prodávající prohlašuje, že vozidla i vestavby budou provedeny a dodány v souladu s požadavky vyhlášky č. 296/2012 Sb., o požadavcích na vybavení poskytovatele zd ravotnické dopravní služby, a o požadavcích na tyto dopravní prostředky, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající prohlašuje, že vozidla, všechny jejich úpravy, použité materiály vozidla i transportnítechnika odpovídají podmínkám stanoveným normě CSN EN 1789 + A2. Prodávající dále prohlašuje, že není ke dni podpisu této smlouvy subjektem insolvenčního, vyrovnávacího nebo podobného, zejména exekučního řízení, ani mu nejsou známy žád né skutečnosti o tom, že by takovéto řízení mohlo být zahájeno ze strany třetí osoby vůči prodávajícímu. Prodávající prohlašuje, že na předmětu smlouvy neváznou jakákoli práva třetích osob a že těmito právy třetích osob nebude předmět smlouvy zatížen ke dni předání. OCHRANA DůVĚRNÝCH INFORMACÍ: Prodávající prohlašuje a pod pisem této smlouvy stvrzuje, že se zavazuje dod ržovat mlčenlivost o všech důvěrných informacích na straně kupujícího týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy, o kterých se v souvislosti s touto smlouvou dozví (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.). Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJů: Smluvní strany prohlašují, že ve smyslu příslušných ustanovení Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně osobních údajů (GDPR), a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, předmětem tohoto smluvního vztahu mezi smluvními stranami není zpracovávání osobních údajů. Prodávající se při plnění smlouvy může nahodile dostat do styku s osobními údaji, které jsou zpracovávány kupujícím (Krajskou nemocnicí Liberec, a.s.), aniž by tyto osobní údaje, jakkoliv pro kupujícího zpracovával. Prodávající (včetně jeho zaměstnanců nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností), se zavazuje při nahodilém přístupu k osobním údajům zachovávat mlčenlivost, nezneužít je, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. Pokud by prodávající, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili závazek uvedený v odst. 8. a/nebo 9 tohoto článku, je prodávající povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 100.000, — Kč za každý zjištěný případ. Smluvní strany výslovně vylučují použití 13“ 2050 občanského zákoníku. XI . Zánik závazků Závazky smluvních stran ze smlouvy zanikají: 1. 2. Jejich splněním. Dohodou smluvních stran formou písemného dodatku ke smlouvě. Takový dodatek musí být písemný a obsahovat vypořádání všech závazků, na které smluvní strany, které takový dodatek uzavírají, mohly pomyslet, jinakje neplatná. Odstoupením od smlouvy z důvodů stanovených zákonem (g 2001 a násl. občanského zákoníku), za podstatné porušení této smlouvy ze strany prodávajícího bude 10. 11. považováno zejména prodlení s dodáním zboží po dobu delší než 15 dnů, pokud toto prodlení bude způsobeno důvody na straně prodávajícího. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení smluvních povinností považuje také takové porušení, u kterého strana porušující smlouvu měla nebo mohla před pokládat, že při takovémto porušení smlouvy, s přihlédnutím ke všem okolnostem, by druhá smluvní strana neměla zájem smlouvu uzavřít. Odstou pení od smlouvy musí být provedeno písemným oznámením o odstou pení,' které musí obsahovat důvod odstoupení a musí být doručeno druhé smluvní straně. Učinky odstoupení nastanou okamžikem doručení písemného vyhotovení odstoupení druhé smluvní straně. skončením účinnosti smlouvy nebojejím zánikem zanikajívšechny závazky smluvních stran ze smlouvy. skončením účinnosti smlouvy nebo jejím zánikem nezanikají nároky na náhradu škody, zaplacení smluvních pokut sjednaných pro případ porušení smluvních povinností, a ty závazky smluvních stran, které podle smlouvy nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i nadále, nebo u kterých tak stanoví zákon. XII. Závěrečná ustanovení Práva a povinnosti touto smlouvou výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění. Smluvní strany se dohodly, že práva a povinnost vzniklé z této smlouvy, jakož i smlouvu samotnou, nelze převést na třetí osobu bez souhlasu druhé smluvní strany. Prodávající prohlašuje a svým pod pisem této smlouvy stvrzuje, že zboží od povídá všem platným právním předpisům a normám. Smlouva nabývá platnosti dnem pod pisu oběma stranami a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. Prodávající si je vědom veřejnoprávního charakteru kupujícího a povinností z toho plynoucích. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru kupujícího prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění). Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění, zveřejní kupující tuto smlouvu včetně přílohy a případ ných dodatků v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Smlouva bude v souladu s 13“ 219 zákona zveřejněna na profilu zadavatele. Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 13“ 504 občanského zákoníku. Prodávající se v souladu s čestným prohlášením ke společensky od povědnému plnění, které předložil ve své nabídce, zavazuje při realizaci předmětu smlouvy dodržovat veškeré právní předpisy CR s důrazem na legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky, spravedlivé odměňovánía dod ržování bezpečnosti a ochrany zd raví při práci pro všechny osoby, které se budou na realizaci předmětu smlouvy pod ílet (tj. i pro své poddodavatele). Kupující je plnění povinností zčestného prohlášení ke společensky odpovědnému plnění předloženého v nabídce prodávajícího oprávněn kdykoli v průběhu realizace předmětu smlouvy kontrolovat, a to i bez předchozího ohlášení prodávajícímu. Je—li k provedení kontroly potřeba předložení dokumentů, zavazuje se prodávající kjejich předložení nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení výzvy Kupujícího. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze formou písemných vzestupně číslovaných dodatků odsouhlasených a podepsaných oběma smluvními stranami. 12. Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. 13. Smluvní strany si smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svým podpisem. Příloha: 1. Technická specifikace vozidel V Liberci dne (dle data e|. podpisu) Ve Velimi dne (dle data e|. podpisu) Digitálně podepsal Podepsal Datum: 20250819 11:28:03 +02'00' Datum:2025.08.1315:17:21 za ku pujícího za prodávaj ícího Příloha č.1 TECHNICKÁ SPECIFIKACE VOZIDEL včetně sanitní zástavby a transportní technig Specifikace sanitních vozů: značka: Ford převodovka: Sst. Automatická typ: Transit Custom Combi pohon: přední model: L2 H1 320 barva: Frozen White, bílá motor: 2,0 EcoBlue 100kWú136 k Euro 6.2 kategorie: M1 záruční doba: 7|et/300 000 km Požadavky platné pro obě vozidla - Vozidlo kategorie M1. - Motor o výkonu minimálně min 100 kW. - Minimálně 8 st. automatická převodovka. - Předehřev pro ohřátí motoru (elektrické) 12 V. - Emisní limit minimálně EURO 6. - ABS, EDS, ASR, EPS zohledňujícíokamžitou hmotnost vozidla. - Kotoučové brzdy na všech kolech. - Airbag řidiče i spolujezdce. - Barva vozidla bílá. - Tempomat. - Vnitřní světlost min. 1 400 mm. - Qelková venkovní výška vozidla včetně „vrz“ max 2 200 mm. - Sířka vozu bez zpětných zrcátek max. 2000 mm. - Celková hmotnost maximálně 3 500 kg. - Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívaná. - Elektricky ovládaná okna řidiče a spolujezdce. - Centrální zamykání celého vozidla s dálkovým ovládáním (3 X plnohodnotné klíče) s možností uzamčení zevnitř. - V kabině řidiče sedadla 1 + 2. - Klimatizace v kabině řidiče a klimatizace v ambulantním prostoru. - Elektricky vyhřívané čelní sklo. - Na pravé straně v ambulantním prostoru posuvné dveře s výklopným, otevíratelným oknem. Zadní dveře výklopné prosklené. - Povinná výbava vozidla umístěna v kabině řidiče (včetně tažného lana a dvou výstražných trojúhelníků). - Lapače nečistot vpředu i vzadu. - Ochrana spodní přední části karoserie lemu a dveří zákolí proti poškození od od|etujících předních kamínků (nástřikem). - Ochrana spodní přední části karoserie (kapota a nadokenní část karoserie) proti poškození od od|etujících předních kamínků ochranou fólií. Palubní počítač. Couvací kamera, minimálně 13pa|cový displej. Koberečky, pod |ožky do kabiny řidiče. Vozidlo bude vybaveno plnohodnotným rezervním kolem a pneumatikou odpovídající zátěži vozidla, rezerva bude umístěna vně vozidla včetně ventilku na měření tlaku pneumatik (demontovatelný). - Vozidlo bude vybaveno základním nářadím pro údržbu osvětlení vozidla a nářadím potřebným pro výměnu kola (Klíč na kola křížový 17—19—21— 1/2 — určený k snad nému utahování a povolování matic) včetně heveru odpovídající nosnosti. - Akustická sig nalizace couvání. Nesmí být součástí žárovky. 10 Parkovací senzory — přední a zadní, vč. předních mlhových světel. Kola R16. Přední světla plně s |ed technologií. Kompletní sada zimních ko| 215/65R16 včetně ventilku na měření tlaku pneu (demontovatelný). - Hasící přístroj PHP 2 kg. Sanitní zástavba vozidla gpu A2 > Zvláštní výstražné zařízení modré barvy (ZVZ) a Zvláštní výstražné zvukové zařízení (ZVZZ) — dodávka a montáž 3 X ks majáků diodových nízko profilových s umístěním 2 X vpředu a 1 X vzadu. Siréna (více tónová + horn), 1 X repro 100 W v masce vozidla. Navíc 2 X |ed přerušované světlo modré barvy v přední části vozu. Světla zapnout/ vypnout společně s majáky (stejný ovladač), nezávisle na siréně. Osvětlení prostoru za vozidlem vyřešeno dvěma |ed světly, která jsou umístěná na střeše sanitního vozu. Tato |ed světla budou naklopena do zadního pracovního prostoru ovládané vypínačem u řidiče a od zadních dveří zapuštěného typu podsvíceného při zapnutém klíčku vozidla. Taktéž přídavná couvací světla při zařazení zpětného rychlostního stupně při chodu motoru. Vnějšíosvětlení bočního vstupu |ed diodovým světlem po obou stranách. Funkčnost používání: Rozsvícení pravého světlo při otevírání bočních posuvných dveří bez ohledu na vypnutí/zapnutí motoru. Zhasnutí pravého světlo při zavírání posuvných dveří bez ohledu na vypnutí/zapnutí motoru. Nezávislé rozsvěcení a zhasínání obou bočních světel jedním ovladačem v kabině řidiče bez ohledu na vypnutí/zapnutí motoru. Kamerový systém včetně 7pa|cový zobrazovacího displeje v kabině vozidla. Monitorováníjízdy před vozidlem včetně možnosti sledování prostoru v ambulantní části vozidla s umístěním kamery v levém zadním rohu po směru jízdy — umožňující záznam na vyjímatelném přenosném mediu. (Kamera ve zpětném zrcátku nejméně LCD monitor 9,66“ s vestavěnou duál FULL HD DVR kamerou v elegantním provedení určený k montáží na originál zrcátko ve voze, včetně možnosti připojení zadní kamery a s možností nahrávání na microSD kartu). Rozlišení záznamu nejméně kamera: přední 1920 X 1080 30fps, zadní 720P. > Osvětlení vnitřního prostoru vozidla — dodávka a montáž Stropní osvětlení ambulantního prostoru pomocí liniových LED světel s vypínačem v prostoru řidiče, vypínačem u bočních dveří na přepážce mezi ambulantním prostorem a prostorem řidiče a vypínačem u zadních dveří; vše zapuštěného typu podsvíceného při zapnutém klíčku vozidla. Pomocné osvětlení ambulantního prostoru pomocí liniových LED světel na stropě a bočním schodu se zapnutím při otevření zadních a bočních dveří. > Elektrický rozvod — dodávka a montáž Zásuvka 12 V — 3 ks euro zásuvek, LED kontro|kou signalizujícíjejífunkčnost. 1 ks — euro zásuvky u zadních dveří, 2 ks — euro zásuvek na boční straně u nosítek v ambulantním prostoru. V ambulantním prostoru vyvedeny dva reproduktory od autorádia z prostoru řidiče s možnostíjejich ovládání. > Provedení zástavby — elektro — dodávka a montáž Světelná signalizace otevření dveří ambulantního prostoru — implementovaná kontrolka od výrobce v zorném poli řidiče na palubní desce. Teplovodnízávislé topeníambulantního prostoru s termostatem. Provedení umožní úplné oddělení topného okruhu od motorového chladícího okruhu. 11 Nezávislé naftové topení (horkovzdušné) 0 min. výkonu 2 KW vambulantním prostoru ovládané zmísta řidiče sminimálně dvěma průduchy (neplastového provedení) do ambulantního prostoru v přední i zadní části vozu a dále jeden průduch i do prostoru u řidiče. Snadno přístupné pro servis diagnostiku a výměnu zařízení. Klimatizace v ambulantním prostoru s nezávislým ovládáním z místa řidiče. > Provedení zástavby — karosérie — dodávka a montáž Dělící přepážka upravená sohledem na co největší prostor pro pacienty na dvojsedadle za řidičem vambulantním prostoru. V přepážce zabudované okno s posuvným sklem o rozměru nejméně 800 X 400 mm s otevíracím otvorem na straně u spolujezdce zjednoho kusu, zformovaného zkompozitního materiálu (netříštivého dezinfikovatelného, snad no omyvatelného). Tepelná a hluková izolace ambulantního prostoru nehořlavým, tepelně izolačním materiálem. Obložení interiéru auta je provedeno s minimem konstrukčních spár a kotvících prvků. Nutné technologické spáry budou zatmeleny a ošetřeny tak, aby se v nich nedržela špína a nedocházelo při mytí sanitní zástavby vozidla kzatékání pod obklad. Obklad každé stěny, dělící přepážky či stropu je proveden vždy zjednoho kusu, zformovaného z kompozitního materiálu (netříštivého dezinfikovatelného, snadno omyvatelného). Vlastní tvar každého dílu je pak formován k dokonalému zakrytí všech sloupků a výztuh karosérie, přičemž jejich obtékáním šetří vnitřní prostor. Barevné provedení interiéru dle požadavků zadavatele (možné vícebarevné provedení ambulantního prostoru). Nehořlavá, protiskluzová vodovzdorná podlaha solištováním vstupů, barvu určí zadavatel. Zatmelení všech spojů a spár obložení v ambulantním prostoru v barvě interiéru ambulantního prostoru. > Provedení zástavby — nábytek, stůl nosítek, sedačky, nájezdová plošina — dodávka a montáž Vlevo nad zadním podběhem integ rovaná skříň na zdravotnický materiál. Vpravo nad zadním podběhem bude vytvořena polička s popruhem na uchycení zd ravotnické kufru o maximálních rozměrech šířka 17 cm a délka 60 cm, tato polička nesmí přesahovat šířku podběhu tak, aby nebyl zmenšen prostor u infarktového křesla. 2 samostatná anatomicky tvarovaná koženková sedadla (omyvatelná, dezinfikovatelná) obě umístěná po směru jízdy v ambulantním prostoru za přepážkou řidiče stříbodovými pásy a polohovatelnou opěrkou zad. Obě tyto sedačky posuvné a zároveň obě sedačky ukotveny do podlahových lišt pomocí pákového systému schváleného typu, umožňující snadnou a rychlou demontáž a montáž. Sedadla vybavena signalizací zapnutého pásu se zobrazovacím modulem v kabině řidiče včetně zvu kového sig nálu. Sedačka koženková anatomicky tvarovaná (omyvatelná, dezinfikovatelná) s polohovací zádovou opěrou a bočními sklopnými madly, s odklopným sedákem nahoru a otočná kolem svislé osy, u pravé stěny za bočními dveřmi po směru jízdy odklopná na stěnu, se samonavíjecím bezpečnostním tříbodovým pásem o dostatečné délce se zapínáním na levé straně. Sedačka nesmízasahovat do průsvitu dveří, sedačka bude mít tři aretační polohy (sklopená u stěny — pro sezení po směru jízdy — pootočená k nosítkám). Aretace otáčení sedadla musí být ovladatelná ze strany od bočních dveří. Sedadlo vybaveno signalizací zapnutého pásu se zobrazovacím modulem v kabině řidiče včetně zvukového signálu. Barevné provedení sedadel v ambulantním prostoru totožné s barevným provedením transportní techniky nebo dle zadání zadavatele. Zádržný systém křesla upravený pro uchycení infarktového křesla kompatibilní suchycením typu medirol (dle standardu uchycení KNL) smožností odjištění 12 infarktového křesla na sloupku u zadních dveří vpravo po směru jízdy. Podlaha v místě nájezdu a dosahu „koleček“ infarktového křesla vyztužena nerezovými pásy proti poškození podlahy o šíři 15 cm. v Stůl nosítek pevný s nakládací plošinou v nerezu schválený d|e CSN EN 1789 + A2, upravený pro uchycení nosítek kompatibiln[ s uchycením typu medirol (dle standardu uchycení KNL) s aretací nosítek d|e CSN EN 1789 + A2, ve spodní části stolu úložný prostor ze dvou třetin tvořený šuplíkem s aretací ve vysunuté poloze se zakrytím spáry mezi stolem nosítek a boční integrovanou skříňkou. Nájezdová plošina AL, sklopná s protiskluzovou úpravou (šíře plošiny co nejširší nejméně však 630 mm), vybavená automaticky sklopnou podpěrou a jejím zajištění. Dále plošina vybavená plynokapalinovou vzpěrou usnad ňující manipulaci s plošinou, která je uchycena ve vrchní části ve dvou bodech zamezující vibraci plošiny. Plošina je ukotvena v rovině podlahy. Zádržný systém pro přepravu pacientů na invalidním vozíku umístěný za nájezdovou plošinou ambulantního prostoru. Tento systém musí být vybaven atestem a kompatibilní se standardem vozíku používaných v KNL, a.s. > Provedení zástavby — držáky, madla, kyslík, ostatní — dodávka a montáž Nerezové madlo s držákem infuzních lahví a PE vaků na stropě nad nosítky, v ose nosítek — 2 ks. Uchycení pro kyslíkovou lahev 1 X 10 litrů. Rozvod kyslíku zakončený rychlospojkou na levé straně u hlavy pacienta. Uchycení pro kyslíkovou láhev 2 litry v ambulantním prostoru u hlavy pacienta. Zařízení k fixaci složeného invalidního vozíku. Držák na jednorázové rukavice v ambulantním prostoru. Madla pro nástup u bočních dveří vpravo i vlevo, barevnost určí zadavatel. Odpadní nádoba. Hasicí přístroj 2 litry — umístěno v kabině řidiče. Vyprošt'ovací nůž s držákem — umístěné v kabině řidiče. Držák kontejneru na nebezpečný odpad s nádobou. Mechanický schůdek s minimální šířkou nášlapné části min 600 mm a hloubkou 250 mm. Minimální zatížení 200 kg. Protiskluzová úprava nášlapné části schodu. Funkčnost, ovladatelnost, používání: schod bude umístěn vně karosérie vozidla. Ovládání schůdku bezobslužně, napojené na bočnídveře vozidla. Zatmavovací fólie na skla pouze v ambulantním prostoru (nebo zatmavená okna přímo z výroby). > Transportní technika — dodávka a montáž Komplet nosítek kompatibilních s nosítky typu medirol s dezinfikovatelnou matrací, se 3 bodovým upevňovacím systémem, s konstrukčně polohovacím pod hlavníkem smožností polohování hlavy, sklopnými bočnými madly. Odnímatelný, výškově podstavitelný podvozek s kolečky o minimálním průměru 180 mm s minimální nosností 220 kg. Podvozek bude umožňovat alternativní použití v ostatních vozidlech KNL. Pojízdné infarktové křeslo s gumovými kolečky o minimálním průměru 150 mm, včetně tříbodového pásu. Infarktové křeslo umístěné v pravém zadním rohu ambulantního prostoru. Infarktové křeslo bude umožňovat alternativní použití v ostatních vozidlech KNL. Sada matrace v celoomyvatelném obalu s taškou a pumpou: EM—30/2 ke každému vozidlu, která je standardem u vozidel DZS KNL, a.s. s obsahem: EM—10/2 Vakuová matrace v celoomyvatelném obalu EM—20 Vakuační pumpa nožní EM—21 Taška 13