JI/ůo r'PZ 3 13 ATLAS CONSULTING ČLEN SKUPENY ATLAS GROUP SERVISNĺ SMLOUVA Č. 490230797 programového vybavení CODEXIS® GREEN uzavřená zejména dle ust. § 2358 a násl. a § 2586 a násl. zákona č. 8912012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů 1. Smluvní strany ATLAS consulting spol. s r.o. Výstavní 292113, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava IČO: 46578706, DIČ: CZ46578706 Bankovní spojení: e-mail: Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, pod sp.zn. C3293 zastoupená: , jednatelkou společnosti (dále jen „dodavatel") a Dětské centrum Kolín, příspěvková organizace Tylova 129, 280 02 Kolín CO: 00875601, DIČ: CZ00875601 e-mail: Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, pod sp.zn. Pr751 zastoupená.......................................... (dále jen „odběratel") 2. Předmět smlouvy 2.1 Dodavatel se touto smlouvou zavazuje po dobu trvání této smlouvy poskytnout odběrateli 2 přístupy (licenci k užití) do internetové aplikace právního informačního systému CODEXIS® GREEN (dále jen „produkt" nebo „základní dodávka produktu") a zajišťovat pro odběratele poradenské a servisní služby dle ust. 2.2 této smlouvy a odběratel se zavazuje za tuto licenci a služby dodavateli zaplatit smluvenou cenu dle ust. 3. této smlouvy. 2.2 Čerpání poradenských a servisních služeb: • úvodní nastavení produktu formou vzdáleného přístupu na písemné vyžádání odběratele • navedení uživatelských účtů na písemné vyžádání odběratele • bezplatné zaškolení libovolného počtu pracovníků do uživatelských funkcí v rozsahu 1 vyučovací hodiny na písemné vyžádání odběratele, školení může proběhnout také formou videokonference / videohovoru • telefon na Linku žákaznické podpory, • přednostní e-mail na technickou podporu, • servisní práce dle zvýhodněných sazeb - 50 % sleva z ceníku (např. zjišt'ování zablokovaných prostupů - firewall, konfigurace a implementace software, apod.), • metodické školení dle zvýhodněných sazeb - 25 % sleva z ceníku, na písemné vyžádání odběratele, • přístup do pravidelně aktualizované databáze (aktualizace produktu), • e-fakturace, • služba „voláni zpět" v rámci zákaznické podpory, • poskytování e-mailové a telefonické podpory zdarma. Právo na čerpání výše uvedených služeb vzniká dnem úhrady za poskytování služeb dle článku 3 této smlouvy. 3. Cenové a platební podmínky 3.1 Cena je stanovena jako smluvní. V uvedené ceně není zahrnuta aktuální sazba daně z přidané hodnoty. 3.2 Cena za 1 rok poskytování služeb je stanovena na 15.000,-Kč. Zvýhodněná cena za období trvání smlouvy do 31.12.2027 je 60.000,-Kč (slovy: šedesáttisĺckorunčeských). V souladu se zákonem o DPH přistupuje k této částce aktuální sazba DPH. 3.3 Úhrada za služby bude uhrazena jednorázově dopředu na celé období trvání smlouvy na základě elektronického zálohového platebního nebo daňového dokladu (dále jen „faktura") dle § 26, odst. 3 zákona č. 23512004Sb. v platném znění, vystaveného dodavatelem se splatností do 8 dnů ode dne jeho doručení odběrateli na jeho emailovou adresu: . Doručením elektronického platebního dokladu se tak rozumí jeho odeslání na odběratelem uvedenou e-mailovou adresu. 3.4 Kontaktní osoba odběratele pro fakturaci: . 3.5 Za den platby je považován den připsání příslušné platby na účet dodavatele. 3.6 Před uplynutím předplaceného období bude odběrateli zaslána faktura na další období poskytování služeb, faktura bude doručena na e-mailovou adresu odběratele uvedenou v odst. 3.3.této smlouvy nebo na doručovací adresu odběratele. ATLAS consulting spoL s r.o., člen skupiny ATLAS GROUP, Výstavni 292!13, 70200 Ostrava klientske centru wwatlasgroupcz 3.7 Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu cen, ato o roční míru inflace dle indexu růstu spotřebitelských cen (ISC) Ceského statistického úřadu oficiálně vyhlášenou v CR za uplynulý kalendářní rok. 3.8V případě prodlení odběratele s platbami dle této smlouvy, je dodavatel oprávněn vůči odběrateli uplatnit nárok na úhradu úroku z prodlení v zákonem stanovené výši. 4. Spolupráce ze strany dodavatele 4.1 Dodavatel zajisti přednostní vyřízení požadavků odběratele na lince a emailu zákaznické podpory 4.2 Dodavatel informuje odběratele o změnách v produktu (zejména o nových funkcionalitách, o rozšíření datového obsahu, apod.) či o své obchodní nabídce formou informačních bulletinů, nebo obchodních zpráv. 4.3 Dodavatel odpovídá za to, že produkt odpovídá vlastnostem uvedeným v uživatelské dokumentaci, která je pravidelně aktualizována a je dostupná na internetových stránkách dodavatele. Odběratel je odpovědný za to, aby se s uživatelskou dokumentací vždy seznámil. Absence vlastností či funkcí, které nejsou v uživatelské dokumentaci uvedeny, se nepovažují za vadu a odběrateli nevznikají z tohoto důvodu žádné nároky z odpovědnosti za vady, ani nárok na odstoupení Od smlouvy. 4.4 Na práva a povinnosti smluvních stran sjednaných touto smlouvou se vztahují Všeobecné obchodní a licenční podmínky dodavatele. Jejich znění je umístěno na internetových stránkách dodavatele www.atlasconsulting.cz a odběratel je povinen se jimi řídit. S. Spolupráce ze strany odběratele 5.1 Odběratel komunikuje s dodavatelem primárně prostřednictvím následujících kontaktů: - za dodavatele: Klientské centrum, tel.: , e-mail: - za odběratele: 5.2 Odběratel zajistí, aby hardwarové a softwarové podmínky odpovídaly minimální konfiguraci produktu uvedené v uživatelské dokumentaci. Odběratel poskytne dodavateli součinnost a nutné prostředky (přístup k hardware, přístupová práva) potřebné pro požadované provedení servisního zásahu. 5.3 Kontaktní údaje odběratele uvedené v této smlouvě jsou aktuální ke dni nabytí její platnosti. Smluvní strany se dohodly, žeje lze kdykoli dodatečně změnit na základě prokazatelného sdělení odběratele dodavateli (e-mailem nebo dopisem). 6. Platnost smlouvy 6.1 Smlouva je uzavřena na dobu určitou —do 31 .12.2027 (prvotní období). 6.2 Po uplynutí sjednané doby trvání smlouvy se tato smlouva za týchž podmínek, za jakých byla původně sjednána, obnovuje vždy o další 4 roky, pokud dodavatel nebo odběratel nesdělí písemně druhému účastníku smlouvy nejméně 3 měsíce před uplynutím sjednané doby platnosti smlouvy, že nemá zájem na jejím dalším pokračování. 6.3 Smlouvu lze také před uplynutím její sjednané doby trvání písemně ukončit a to: 6.3.1 na základě vzájemné dohody obou smluvních stran, 6.3.2 odstoupením od smlouvy ze strany dodavatele v případě, že odběratel opakovaně podstatně porušuje povinnosti, vyplývající z ustanovení této smlouvy, a to zejména z důvodu prodlení s platbami dle této smlouvy. Právní účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení odběrateli. 6.3.3 odstoupením od smlouvy ze strany odběratele v případě, že dodavatel opakovaně podstatně porušuje povinnosti, vyplývající zustanovenĺ této smlouvy. Právní účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení dodavateli. 7. Přechodná a závěrečná ujednání 7.1 Tuto smlouvu lze měnit nebo doplňovat pouze číslovanými písemnými dodatky, signovanými zástupci smluvních stran, vyjma ujednání dle odst. 5.3. této smlouvy. 7.2 Tato smlouva a práva a povinnosti z ni vzniklá se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (z.č. 89/2012 Sb.) a autorského zákona (z.č. 12112000 Sb.). 7.3 Smlouvu lze uzavřít v listinné podobě ve dvojím vyhotovení, po jednom pro každou smluvní stranu nebo v elektronické podobě v jednom vyhotovení v českém jazyce s elektronickými podpisy obou smluvních stran v souladu se zákonem č. 297/2016 Sb., zákon o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších předpisů. 7.4 Dodavatel touto smlouvou nepřipouští přijeti dalších obchodních podmínek. Odpověď strany této smlouvy, podle 1740 odst. 3 občanského zákoníku, s dodatkem nebo odchylkou, není přijetím nabídky nebo uzavřením této smlouvy, ani když podstatně nemění podmínky nabídky. ATLAS consuitng spol. s r.o.. čten skupiny _ATLAS GROUP strana: 2 7.5 Smluvní strany dohodly, že vylučují aplikaci následujících ustanovení občanského zákoníku na vztah založený touto smlouvou: § 1765, § 1766, § 1799 a § 1800. 7.6 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran a účinnosti od dne úhrady ceny za poskytováni služeb dle článku 3 této smlouvy. V případě, kdy je k nabytí účinnosti smlouvy potřeba její uveřejněni v registru smluv, nabývá tato smlouva účinnosti až dnem jejího uveřejnění dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) ve znění pozdějších předpisů. Příp. piněni v rámci předmětu této smlouvy před účinností této smlouvy se považuje za pinění podle této smlouvy a práva a povinnosti z něj vzniklé se řídí touto smlouvou. Dodavatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že uzavřená smlouva bude v elektronické podobě v registru smluv zveřejněna. Uveřejněni smlouvy zajistí odběratel. 7.7 Odběratel podpisem této smlouvy výslovně prohlašuje, že se před jejím uzavřením důkladně seznámil s obsahem Všeobecných obchodních a licenčních podmínek, které tvoří její součást ajsou uveřejněny na webu dodavatele, těmto podmínkám pině porozuměl a bude se jimi řídit. 7.8 Strany výslovně potvrzují, že základní podmínky této smlouvy jsou výsledkem jednání stran a každá ze stran měla příležitost ovlivnit obsah základních podmínek této smlouvy. Strany 5 jejím obsahem bezvýhradně souhlasí a jejich podpisy jsou projevem jejich vážné a svobodné vůle a dokládají pravost vzniku závazků z této smlouvy. V Ostravě, dne: 5. říma 2023 Digitálně podepsal RehákováDatum: 2023.10.05 c'ťavateI 07:59:11 +020O' odběratel razítko e podpis zástupce razítko a podpis zástupce ATLAS consuting spoL s r.o., člen skupiny ATLAS GROUP strana: 3