Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi Krajská nemocnice Liberec a.s. ? „ se sídlem v Liberci 1, Husova 10, PSČ 460 01 Í ?? zastoupená panem , místopředsedou představenstva 1Č127283933, DIČ: C227283933 bankovní spojení: _ Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem. oddíl B, vložka 1651 (dále jen „provnzovatel“) a GRUPO ANTOLIN TURNOV. s. r. o. se sídlem v Turnově, Průmyslová 3000, PSČ S] 1 01 zastoupení — prokuristy IČ: 26702436, DIČ: CZ26702436 Bankovní spojení: Společnostje zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C. vložka 20006 (dále jen „zákamík“) Obsah! Základní ustanovení Cena vyúčtování Práva a povinnosti účastníků Perscmál Kontrola zákazníka Součinnost provozovatele a zákazníka Investice Zpracování osobních údajů . Řešení sporů !0. Doba trvání smlouvy. výpověď 1 [,'/„závěrečná ustanoveni OW“?MPPNÝ Přílohy: 1 . Základní struktura nabídky ] idei 2. Cena stravy a ostatní náklady 3. Minimální rozsah výdejní doby a provozní doba kantýny 4. Zástupci zákazníka a provozovatele S. inventář Základní ustanovení 1 . 1. Předmět smlouvy Pwvozovatel se zavazuje zajišťovat od 1. 5. 2019 pro zákamíka pmvoz střediska závodního stravování umístěného v provozním areálu zákazníka, které je blíže specifikováno v dalších ustanoveních & přílohách této smlouvy. Závodním stravováním se pro účely této smlouvy rozumí služby spočívající v dovozu a prodeji teplých jídel zcenLrální kuchyně provozovatele pro zaměstnance zákazníka a zajištění dalších vzájemně písemně dohodnutých druhů stravovacích služeb dle platných hygienických norem. Od 01. 05„ 2019 bude provozovatel zajišťovat pro zákamíka také provoz doplňkového prodeje ve výdejnéjídel umístěné v areálu střediska závodního stravování. Od 01. 05. 2019 bude provozovatel zajišťovat pro zákazníka také provoz automatu na chlazená jidla umístěný ve výdejnějídcl \; areálu střediska závodního stravování: - ] automat vjídelně Grupo Antolin T umov s.r.o. na adrese ul. Průmyslová, Turncw, PSČ 511 01. o ] automat ve stravovacích prostorách ve výrobní jednotce GAT —- Příšovice 250. 1.2. Základní povinností zákazníka a provozovatele 1.2.1. Provozovatel je povinen dbát o to. aby oblast uvedená v bodě [. ]. byla vedena odborné a řádně v souladu s danou situaci na trhu tak, aby byly k dispozici cenově odpovídající a chutné pokrmy, nápoje a další zboží. pakud je provozovatel zavázán !( jeho dodávkám podle této smlouvy. případně podle jiné smlouvy uzavřené mezi oběma stranami této smlouvy. Provozovatel se zavazuje, že sejfdla nebudou opakovat nikdy během jednoho kalendářního měsíce, případně jen jídla, 0 kterýje velký zájem. 1.2.2. Obě strany se zavazují dodržovat veškeré právní předpisy a závazné normy platné pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží. 1.2.3. Provozovatel je povinen dodržovat základní strukturu nabídkyjídel tak,jak je uvedeno v příloze č. 1. Provozovatel předá zákazníkovi & zveřejní na nástěnce v jídelně nejméně dva dny před koncem pracovního týdnejídelni lístek na následující týden. 1.2.4. Minimální ovevírací doba je stanovena v příloze č. 3 a její rozsah může být změněn pouze na základě dohody abou smluvních stran. 1.2.5. Provozovatel se zavazuje provádět kontinuálně průzkum spokojenosti strávníků formou umístění lístků pro připomínky v prostorách jídelny. Provozovatel se dále zavazuje provádět nejméně 1x za rok detailní průzkum spokojeností strávníků formou ankety, jejíž výsledky budou předloženy po vyhodnocení odpovědně osobě zákazníka, např. vedoucí personálního oddělení. 1.2.6. Provozovatel se zavazuje pro zákazníka uspořádat nejméně čtyřikrát za rok marketingovou akcí (např. Dny italské, orientální. staročeské kuchyně). 0 konání takové akce bude provozovatel zákazníka s předstihem informovat. Dále se provozovatel zavazuje nabídnout další akce, jako například akci na grilovaná kuřátka. 1x týdně akci na ovoce a zeleninu za nákupní ceny provozovatele, atd. .. l.2„7. Provozovatel se zavazuje dodat & poskytovat stravovací systém a softwarové vybavení včetně pokladen, srážky ze mzdy se budou řídit pravidlem zákazníka. 1.28. Provozovatel se zavazuje zajistit občerstvení dle požadavku zákazníka, a to včetně nápojů & inventáře. Tuto službuje nutné objednat minimálně 24 hodin předem. 1.2.9. Objednávky budou možné provádět d013:00 hodin, a to vždy od PO — do PÁ. Závazné objednávkyjsou zadávány prostřednictvím aplikace Weeredít.. 1.2.10. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, vpřiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen zákazníkem. Poskytovatel je oprávněn v případě nutné provozní potřeby, a po předchozím souhlasu zákazníka, změnit nabízený jídelníček nebo vydal pouze omezený počet druhů menu. 1.2.11. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu projedených jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb & zavazuje se předat objednateli do 2. pracovním dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých Stl'ávníků ( zaměstnanců zákazníka). 2. Cena, vyúčtování 2.1. Na základě cenové kalkulace schválené oběma stranami této smlouvy, která je přílohou č. 2 této smlouvy, byla stanovena cena bez DPH za odběr jednoho jídla pro zákazníka a jeho smluvní partnery. Dáte byl stanoven paušální měsíční poplatek za poskytování služeb dle tém smlouvy, který je rovněž uveden v příloze č. 2 této smlouvy. 202. Pro nastavení kalkulačního období se stanovuje rozhodný okamžik, kterým je datum započetí odběm po přihlášení zaměstnance zákazníka kodběru stravy, potravin a ostatního zboží, ktelé může zaměstnanec zákazníka mkoupit za úhradu v hotovosti nebo úplatu kreditní. Zástupce zákazník uvedený v příloze č. 4 předá prokazatelně odpovědné nsobč provozovatele na níže uvedený email údaje o svých kmenových zaměstnancích v následujícím formátu: ' Příjmení, křestní jméno zaměstnance zákazníka Osobní čisto Číslo identifikační karty Datum počátku odběru Datum konce odběru Způsob účtování (kmenový zaměstnanec s odpočtem úhrady ze mzdy. ostatní náklady) a ten ho týž den zanese do organizačního seznamu zaměstnanců zákazníka .... 2.3. V případě nesrovnalostí týkajících se organizačního seznamu zaměstnanců zákazníka. jsou veškeré záležitosti řešeny provozovatelem se zástupcem zákazníka odpovědným za tuto oblast. Provozovatel aktualizuje organizační seznam zaměstnanců zákazníka na základě písemných požadavků zákazníka vždy nejpozději do 10:00 posledního pracovního dne příslušného kalendářního měsíce. Tyto pnžadavky budou předány elektronickou poštou na email: 2.4. Zaměstnanci zákazníka realizují úhradu jídel. potravin & ostatního zboží u provozovatele formou nákupu za úplatu v hotovosti nebo formou kreditního nákupu pomocí jemu přidělené osobní nepřenosné čipové identifikační karty 2.5, Pro kallmlaci ceny za odběr stravy, potravin a ostatního zboží. které může zaměstnanec zákazníka zakoupit za úplatu vhotovosti nebo úplatu kreditní u provozovatele, jsou rozhodující informace předané provozovatelem zástupci zákazníka odpovědnému za tuto oblast. Vyúčtování se provádí jednou měsíčně podíe počtu objednaných jídel, množství potravin a ostatního zboží, které odebrali zaměstnanci zákazníka. Podkladem pro fakturaci jsou výstupní sestavy 2 účetního programu instalovaného v jídelně. Faktury — daňové doklady musí mít všechny náležitosti daňového dokladu požadované platnými právními předpisy. Finální cena za odběr jídel, potravin a ostatního zboží je předána zákazníkovi nejpozději 2, pracovní den následujícího měsíce po skončení zúčtovacího období a to formou CSV soubom. 2.6. Měsíční vyúčtování vyfakturuje provozovatel do 2. Pracovního dne následujícího měsíce na základě hadnot objednanýchjídel, doplňkového prodeje a odběru 2 automatů v daném měsíci. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména; . číslo faktury a datum vystavení obchodní jméno, sídlo provozovatele a zákazníka IČ 3. DIČ provozovatele a zákazníka fakturovaná částka doložení odebraných počtů smwy dohodnutým způsobem .... 2.7. Fakturaje spiatná 60. den od data vystavení faktury. V případě prodlení s uhmzenim faktury je zákazník povinen zaplatit provozovateli úrok zprodlenl ve výši 0,05% 2 dlužné částky za každý den prodlení. 2.8. V rámci kapacity výdeje má provozovatel spředchozím písemným snuhlasem zákazníka právo poskytovat stravovací služby dalším smluvním stranám. 2.9. Stanovení prodejních cen zboží v doplňkovém prodejije omezeno maximální hranicí marže: 2.9.1.V případě nakupovaného zboží maximálně ve výši 30% j nákupním cenám provozovatele 3. Práva a povinnosti účastníků 3,1. Inventář 3.1,1. Rozsah inventáře 3.1,l.l. Zákazník poskytne provozcvateli pro účely plnění této smlouvy velký a malý inventář. jeho soupis a rozdělení jsou obsahem přílohy č. 5 3.1.12. Inventář zahrnuje zejména: . kompletní mřízeníjidelnyjako např. stoly, židle atd. . kompletní zařízení připraven & výdqiny jídel sveškerým kuchyňským nářadím, kuchyňskými stroji, chladírenským zařízením, jakož i skladovacfmi prostory sodpovfdajícími policemi, výdejem pokrmů & nápojů, umývacími dřezy a osvětlovacími tělesy . malý inventář jako jsou příbory, nádobí, sklenice, tácy, stolní kořenky, víšybstojánky na papír & ubrousky, servírovací piata, další malý materiál a n 0 y 3.1.13. Zákazník poskytne vše potřebné kdispozici vdostmečném předstihu před převzetím provozu. Inventář bude předán na základě písemného předávacího protokolu. 3.1.2. Inventum 3.1.21, Jedenkrát za rok (v období od 1. ledna do 31. března) se uskuteční společná invenmra za účelem zjištění aktuálního stavu. 3. l 2.2. Náhradu za „přirozený úbytek“ u malého inventáře (příbory, talíře & skleničky) zajišťuje zákazník po celou dobu platnosti smlouvy. 3.1.23. Zákazník se zavazuje k příspěvku 80.000 Kč bez DPH ročně na doplnění přirozeného úbytku inventáře & do vybavení jídelny s cílem zlepšit vzhled jídelny a zvýšit kvalitu stravování zaměstnanců zákazníka. Provozovatel se zavazuje použití finančních prostředků konzultovat se zákazu (kem. Tato kompenzace bude po písemném odsouhlasení oběma smluvními stranami Zákazníkovi fakturována vždy v 1, měsíci následujícího kalendářního roku. 3 .2. Prostory 3.2.1. Zákazník poskytne provozovateli k dispozici prostory potřebné k obhospodařování předávaných provozů včetně sociálního zázemí pro pracovníky provoznvatele. 3.2.2. Prostory musí splňovat požadavky stanovené závaznými předpisy a normami pro jednotlivé druhy provozu. 3.2.3. V případě havárie, živelné události= požárního poplachu, nebojiné události, při které by mohio dojít kohmžení zdraví, nebo majetku provczovatele a zákazníka mají ostraha zákazníkových budov, nebo zaměstnanci zákazníka právo vstupovat do prostor užívaných provozovatelem a to následujícím způsobem: 0 Před vstupem do prostor nájemce rozpečetí bezpečnostní služba zákazníka klíče od vstupních dveří užívaných prostor * . Pracovníci bezpečnostní služby provedou příslušnou kontrolu, odpovídající zásah, nebo k zásahu přívolají další složky jako Policii ČR, příslušníky Hasičského záchranného sburu, nebo Rychlé záchranné služby . Pracovníci bezpečnostní služby neprodleně informují a případně přivolají zástupce provozovateie & zákazníka ' Pracovníci bezpečnostní stužby provedou a celé události zápis do knihy událostí a celý prostor zapečetí. Přivolaný zástupce provozovatele provede prvotní ohledání užívaných prostor a zajistí provedení kontrolní inventury. 3.3, Údržba a opravy 3.3.1. Běžnou údržbu prostor svěřených provazovate-li (kuchyně a jeji zázemí) a velkého inventáře v majetku GAT zajišťuje na své náklady zákazník. 3.3.2. Provozovatel bude zacházer s prostory a předměty, kteu'c mu byly předány s potřebnou péčí a opan'ností . 3.3.3 Vyskytnou—li se případné škody a nedostatky, ohlásí _ie neprodleně zákazníkovi. Zákazník provede bez zbytečného odkladu veškerá nezbytná opatření a opravy, aby byl zajištěn provoz kantýny. 3.3.4. Prokáže-Ii zákazník prokazatelným způsobem (např. dobrozdáním servisního wchnika), že kpoškození došlo vinou provozovatele, budou náklady na opravu daného poškozeného zařízení připsány k tíži provozovateie. 3.3.5. Zákazník je povinen informovat provozovatele v dostatečném předstihu o plánovaných opravách a údržbářských pracích které by mohly ovlivnit nebo omezit provoz zajišťovaný provozovatelem podle této smlouvy. Oběma stranami bude v tomto případě dohodnut provozní režim pro období provádění větších oprav či údňbářských prací. 34. Energie a dodávka vody 3.4.1. Zákazník zajistí provozovateli na vlastní náklady potřebnou elektrickou energii :: dodávku vody a bude mít na starosti s tím spojenou údržbu a instalace. Provozovatel sc zavazuje dbát na hospodárné využívání poskytnutých energií (voda1 eieldřína, teplo) a zamezitjejich plýtvání. 3.5. Přístupové cesty 35.1. Zákazník zajistí, aby přísun zboží potřebného pro provoz. zajišťovaný pruvozovatelerb mohl vždy probíhat bez problémů po stanovených příjezdových cestách a stanoveným vchody. Provomvatei se zavazuje dodržovm Bezpečnostní plavidla pro dodavatele. 3.6. Hygiena a čistota 3.6.1. Čištění 3.611. Provozovatel bude s prostory a zařízeními zacházet s potřebnou pečlivostí a bude je uchovávat v čistém a hygienicky bezvadném stavu. 3.6.12. Provozovatel se zavazuje zajistit úklid výdejny & zázemí kuchyňských prostora úkazník se uvazuje na vlastní náklady zajistit prostřednictvím najaté úklidové firmy strojové čištění podlahy v prostorách jídelny, a to nejméně 1x za rok nebo dříve dle potřeby 3.6.2.Hygiena a bakteriologická kontrola 3.6.21 Provozovatel se zavazuje na své náklady zajistit pů1ročni bakteriologické kontro1y provedené externími odborníky. 3.6.22. Zákazník sc: zavazuje provádět minimálně jednou ročně rozbory vod dle nařízení vlády. 316.3. Odpady 3.6.31 Za účelem odklízení komunálních odpadků poskytne zákazník kdispozicí odpovídající nádoby & zajišt'lýe na své náklady vyprázdnění a čištění odpadních nádob. Zákazn1k rovněž hradí popiatky za odpadní vody. 3.6.33.. Převoz komunálních odpadů zvýdejny jídel kodpadním nádobám ujišťuje provozovatel. 3.6.33. Provozovatel se zavazuje ujistit na svoje náklady odvoz a zpracování potravinářských odpadů (zbytků jídel) a nebezpečných látek vzniklých jeho činností a zajistit naplnění všech právních ustanovení a předpisů stouto problematikou souvisejících. 3.7. Bezpečnost práce 3.7.1. Při zjištění porušení bezpečnostních předpisů ze strany zákazníka oznámí toto neprodleně provozovatd zákazníkovi. Provozovatel zodpovídá za dodržován“ interních bezpečnostních píbdpisů, jak je uvedeno v jeho pracovním řádu. Dále se provozovatel zavazuje vyškoiit své zaměstnance dle piamých předpisů a norem a vybavit je předepsanými ochrannými pomůckami. Provozovatel dále zajistí rozmístění bezpečnostních maček v souladu s nařízením vlády č. 375/2017 Sb. 3.7.2. Zákazník semámí provozovatele se všemi platnými předpisy a nařízeními týkajícími se zvláštního dopravního režimu, hygienických, bezpečnostních & protipožárních předpisů a opatření v areálu zákazníka. Provozovatel provede seznámeni všech svých zaměstnanců, kteří se budou pohyboval varcálu zákazníka, sinterními předpisy a nařízeními zákazníka. 3 .7.3 . Povinnosti provozovatde: a) Prývomvatel se zavazuje dodržovat právní předpisy a intemí pokyny, týkající se 223313113 hygxeny, bezpečnosti práce, protipožární ochrany, ochrany objektů, dopravního režimu. b) Předložit zákazníknví provozní, hygienický a sanitační řád pro práci vposkymutém prostom do 14 - ti dnů od podpisu smlouvy. 3.7.4. Provozovatel se zavazuje zapracovat do svých předpisů o bezpečnosti práce a požární ochraně ustanovení interních předpisů zákazníka upravujících tyto oblasti. Dále se zavazuje pravidelně pmškolovat svoje zaměstnance a dodržovat obecně p1amé předpisy. 3.7.5. Zákazník se zavazuje zajišťovat na své náklady vybavení, pravidelné kontm1y & revize všech vyhrazených technických zařízení & požárně technických zařízení. 3.8. Pojištění 3.8.1. Provozovatel uzavře na zásoby a vlastní inventář používaný vprovozu objednatele pojištění pro případ odcizeni a poškození živelní událostí a dále zákonné pojištění obecné odpovědnosti za způsobené škody na zdraví či majetku třetích osob. 3.8.2. Provozovatel proh1ašuje, že má uzavřenu pojistnou smlouvy na pajištění odpovědnosti za škody ve výši 50 000 000,-Kč a že ji bude po celou dobu platnosti táta smlouvy udržovat. 3.9. Telefonní iinky 3.9.1. Provozovatel si zajistí zřízení telefonní linky na vlastní náklady. 3.9.2. Telefonní poplatky hradí provozovatel. 4. Personál 4.1. Vedení provozu bude v rukou zkušeného pracovníka provozovatele, který má na základě svého vzdělání potřebné odborné a organizační zkušenosti. 5. Kontrola zákazníka 5.1. Vedení provozu a celkové podklady pro vyúčtování mohou být prověřovány a kontrolovány určeným pracovníkem zákazníka. Zákazník může, při dodržování platných hygienických předpisů, a pokud tim nenaruší provoz, kdykoliv konxrolovat plnění provozovatele. 5.2. Kontrolou plnění prostřednictvím pověřeného zástupce klienta je zejména myšleno: kontrola dodržování minimálního rozsahu počtu hlavních jídel a po celou dobu provozu; kontrola dodržování sjednané velikosti poréí; kontro1a kvality & lemon“ porcí; kontrola dodxžování sjednané obchodní přirážky a exspirace zboží; kontrola čistoty provozu a dodržování hygienických norem; kontrola dodržování BOZP a požárních předpisů; rhSGP-PP'F .; /// 'ťwf „ r. 9. 5.3. 6.1. 6.3, 6.4. 6.5. 7.1. 7.2. 8.1. 9.1. g. kontrola údržby svěřeného majetku. V případě zjištění nesrovnalostí je povinen pověřený zástupce zákazníka o takové skutečnosti neprodleně informovat vedoucího provozovny, popřípadě jeho pověřeného zástupce. Oba pak provedou zápis specifikující zjištěnou závadu & zaznamenají, je-lí to možné. termín předpokládaného odstranění závady. Na závěr oba takto provedený zápis opatří svými podpisy. Každá z obou smluvních stran obdrží pojedné kopii tohoto zápisu. Součinnost provozovatele u zákazníka Plán pokrmů bude schvalován se souhlasem zákazníka. Odchylky, které mohou vyplynout ze situace na crhu nebo z organizačnÍCh důvodů, zůstávají vyhrazeny. Reklamace ohledně pokn'nů nebo dodaného zboží budou projednány se zákazníkem za přítonmosti zástupce slrávnlků Provozovatel podle provozních mažností neprodleně napraví příčiny nedostatků. Zákazník je povinen informovat vdostatečném předstihu provozovatele o provozních, organizačních a dalších opatřeních, která mohou ovlivnit činnost, kterou zajišt'uje provozovatel podle smlouvy. Zákazník je odpovědný za to, že řádný průběh služeb provozovatele nebude rušen zásahy třetích osob. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka se vznikem požáru v prostoru kuchyně a jídelny. Vpřípadě provádění požárně nebezpečných prací je provozovatel povinen s předstihem oznámit tuto skutečnost zákazníkovi k přijetí potřebných opatření. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka & pracovním úrazem svých zaměstnanců a jeho dodavatelů, který se stal v areálu zákazníka. Postup šetření a hlášení sí provozovatel zabezpečí sám v souladu s Nařízením vlády č. 201/2010 Sb. Systém nabídky :! úhrady jídel Provozovatel se zavazuje zavést objednávkový systém jídel. Strávník, který si pokrm objedná, musí mítjistotu, že pokrm v řádném čase výdeje bude k dispozici. Po dobu výdeje oběda se provozovatel zavazujm že bude dostatečný počet jídel i ro strávníky, kteří nevyužili objednávky. Jídla vydaná mimo objednávku budou omezena výběrem. Investice Plán případných investic bude sestaven společně smluvními partnery, a to vždy tři měsíce před začátkem roku zákazníka (rok zákazníka začíná 1, ledna a končí 3 1. prosince) Zpracování osobních údajů V rámci p1nční předmětu smlouvy budou předávány & zpracovávány osobní údaje strávníků - zaměstnanců zákazn (ka, Povinné náležitosti & infomace pro evidenci Zpracování osobních údajů: . Právní titul zpracování osobních údajů: plnění této smlouvy & p1ném' jiných grávních povinnosti . Učel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců zakaznika za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušné výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování, ..a 10. 11. 12. 9.3. 9.4. 10.1. 10.2. 11.2. 121. 12.3. . Kategorie subjektů osobních údajů: strávníci - zaměstnanci zákazníka. ' Kategorie údajů: jména, příjmení, osobní číslo, seznam Objednávek & odebraných obědů. . Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. 0 Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebírání zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckém poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. Obě smluvní strany se zavazují. že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, v rozsahu stanoveném touto sm1ouvou a v suuladu s příslušnými právními předpisy, Obě smluvní strany jsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivosti \! souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 (GD'PR). Obě smluvní strany se zavazují k zavedení & dodržování technických a organizačních opatření, kieli: zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů v souladu spříslušny'mi právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu, změnám, zneužití či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. Řešení sporů Účastníci vynaloží veškeré úsilí„ aby přátelským & nefonnámím jednáním vyřešili jakékoliv neshody nebo spory vznikající mezi nimi v souvislosti se smlouvou. Pokud za 30 dní od zahájení takovýchto neformálních jednání provozovatel a zákazník nejsou schopni smluvní spor přátejsky vyřešit, může se kterékoliv ze smluvních stran obrátit na věcně a místně příslušný soud Ceské republiky s návrhem na zahájení řízení. Doba trvání smlouvy, výpověď Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou od data zahájení poskytování služeb. Vypovězeni smlouvy je možné vždy ke konci každého kalendářního měsíce. výpovědní doba činí 3 měsíce a začíná prvním dnem měsíce následujícího po dam doručení písemné výpovědi druhé straně. Smlouva může být vypovězena, aniž by byla dodržena výpovědní lhůta, & to v případě, jestliže provozovateli byla odebrána předepsaná úřední povolení nebo jestliže některý ze smluvních partnerů není schopný hradit platby nebo v případě jiného závažného porušení této smlouvy. V tomto případě musí být písemná výpověd" doručena ke konci předchozího ka1endářního měsíce, výpnvědní lhůta činíjeden měsíc, Závěrečná ustanovení Tam smlouva se řídí českým právním řádem. Otázky neupravené vtéto smlouvě se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, soudní spory se pak řídí občanským soudním řádem č. 99/1963 Sb. ve znění předpisů pozdějších. Smlouva může být měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatků. Pokud by některé ustanovení této smlouvy bylo nebo se teprve v budoucnu stalo neplatné nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanovení smlouvy dotčena. Smiuvní strany se zavazují nahradit vtakovém případě chybějící nebo neplatná ustanovení takovým ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účet smlouvy. 12,4. Smluvní strany se zavazují, že uchovají v tajnosti veškeré informace, které o sobě navzájem získaly v průběhu plnění léto Smlouvy, které nejsou veřejně přístupné, nebo které pokládají za důvěrné. Vtéto souvislosti se zavazují zajistit utajování těchto informací též všemi zaměstnanci Smluvních stran i dalšími osobami, které pověří dílčí úkoly vsouvislostí realizací této Smlouvy. Zákazník si je vědom skutečnosti, že Provozovatel je povinným subjektem dle č.340/2015 SE.. 0 registm smluv, ve znění pozdějších předpisů, a je si vědom toho, žfc tato Smlouva podléhá režimu povinného zveřejnění dle zákona () registru smluv. Zákazník souhlasí s tím, že zveřejnění této smlouvy v rcgislru smluv zajistí provozovatel. Zákazník prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 5 504 Občanského zákoníku. 12.5. Tato smlouva ajejí cenové ujednánf vycházejí z daňového režimu platnému ke dni jejího podpisu. Vpřípadě změn daňových předpisů se účastníci zavazují změnii vzájemnou dohodou odpovídajícím způsobem příslušná ustanovení smlouvy. 12.6. Tato smlouva byla sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po jednom exempláři. 12.7. Účastníci této smlouvy prohlašují, že obsah této smlouvy je projevem jejich shodné & svobodné vůle,jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují své podpisy. [ V Liberci, dne gf. 121? ........ Příloha č. 1 Základní struktura nabídky teplých jídel V době podávání obědů bude denně V nabídce jíde1ního lístku tento sortiment pokrmů: . Polévka : Standardní hlavní jídlo . Standardní hlavní jídlo . Zeleninový talíř + 2 ks pečiva . Standardní bezmasé hlavní jídlo . Minutkové jídlu ' Minutkové jídlo - pasta . Buď Fit Menu -— dle zásad zdravé výživy — pod dohledem nutriční sestry . Salátový bar ' Studené a teplé nápoje V době podávání večeři & nočních večeří bude denně v nabídce jídelního lístku tento sortiment pokrmů: . Polévka ' Standardní hlavni jídlo . Zeleninový talíř + 2 ks pečiva . Minutkové jidlo ' Studené a teplé nápoje 1 ks automatu na výdej _ vždy výběr minimálně Ze 4 pokrmů Váhy iídel a gříloh . Maso bez kosti 100g/62g . Uzené maso bez kosti 120g/69g - Kuře s kostí 250311 90g : Rybí ňlé 200g/150g . Ryba — kapr, losos 200g/150g . Mletá masa 150gf120g Omáčka 200g Zapečené pokrmy — šoulel. čočky, musaka, těstoviny 400g Přílohy: : Houskový knedlík 180g . Bramborový knedlík 200g ' Bramborová kaše 250g . Vařené brambory 250g ' Rýže 200g - Těstoviny 300g . Polévka 330ml . Salát 4503 1 v Příloha č. 2 Cena stravy a ostatní náklady Všechny ceny za menu jsou uvedeny bez zákonné sazby DPH. OBĚDY Součástí menu 1-8 + nápoj (čaj ovocný a hořký a nápoj z vířiče — 3 dluhy). MENU ] - 48 Kč bez DPH Hotový pokrm MENU 2 — 48 Kč bez DPH Hotový pokrm MENU 3 — 48 Kč bez DPH Salát MENU 4 — 48 Kč bez DPH Bezmasý pokrm nebo těstoviny MENU 5 — 59 Kč bez DPH Minutka MENU 6 — 59 Kč bez DPH, Minutka MENU 7 » 79 Kč bez DPH Bud Fit ÚT a ČT maluobimické menu ST veganské menu MENU 8 — 14,50 Kč bez DPH za salát do 100g - Salátový bar. Polévka 4 Kč bez DPH VEČEŘE (vždy 3 druhy jídla) Součástí menu polévka + nápoj MENU 1 — 48 Kč bez DPH Hotový pokrm MENU 3 — 48 Kč bez DPH Salát MENU 4 -48 Kč bez DPH Bezmasý pokrm MENU 5 nebo MENU 6 Minutka — 59; Kč bez DPH Polévka 4 Kč bez DPH Chlazené strava“ jednotná cena 154,-Kč plus DPH Paušální poplatky od 1. 5. 2019: 1. ' e“ obědů — "de' ne eři i noč ích večeří Turnov: Měsíční paušální poplatek za výdej obědů, večeří, nočních večeří včetně denního servisu a plnění automatu v Turnově je stanoven na: 210 000 Kč bez DPH. V ceně paušálu je sewis výdeje, obsluha a naše mzdové náklady, dodržení legislativy HACCP, oblečeni personálu, školení personálu, svoz, biologického odpadu & kuchyňského oleje, PHM dopravy, naše pojištění, doplnění automatu & další služby dle Smlouw o poskytování služeb závodního stravování. „; š , Příloha č. 3 Minimální'rozsah výdejní doby a provozní doba kantýny Výdej obědů: * 10:00-13:45 hod. Výdej večeří: - 17:00 — 20:00 hod. Výdej nočních večeří : 00:00 — 03:00 hod. Otevírací doba kantýny: Pondělí - pátek 5:30 - 19130 hod. AZM „„a—wm? HH É %$qu Ě umož 3:6 839% .ŠoĚf „Š.Šogh _ „a Muž 35 & ŠŠŠB „33% %Ěsěugnqš „Ššmwo úno, ÉmĚŠ—É 33 „a umagwšenš . Ěcznťšo „38 b , .„ĚŠ _ M Ěo %„mš Šem; * oxmhšfw ÉŠÉ Egg gagů Š mao „Šas \ ŠŠŠ. šquÉa „ . . 395 $% šĚšwá . , gw Š „Šas šm, „ašmwaššš . . 58%? 2235"— . „ŠŠŠBQO „ĚĚ „. .. ..h „sg. „ _ ga ,: . i a „„ 255 .. .Ěwíúwmwom „M_Řďm ĚNÉuÉw—wa __. :o „& wo gm CWSMNÚMWN “&=—„Em „dog „.. 0m.. „..:.x . „V _ n— . . Éšašiggasššěw „Ěgoa gm .Ž„Ě_É.Ě€o€um ŠŠŠ ?_ĚĚŠŠ ŠĚŠ—ĚĚBÉĚÚ . „ ŠDŠEŠ Bašav „ „m Jah až „5% Ěqcaš 235 u_owgošaa s Š muašwwN .v % 33mm Soupis majetku: 25.6.2019 „%>—7" Výdejna název počet kusů Nerezový výdejní pult g Nerezová po11ce 3 Samostatný nerezový stůl 2 Odsavač par 2 Konvektomat Zanussi 2 Nerezová police 1 Mycí kout název počet kusů Odsavač par 1 Nerezový regál 1 Myčka Zanussi 1 Mycí nerezový stůl 1 Drž'rč odpadů 1 Odk1ádac1 nerezový stůl 1 Přípravna název počet kusů Nerezový stůl s vestavnýmí umyvadly 1 Šatna název počet kusů Šatní skříň 5 nástavbou 2 Psací stůl 1 Skříňka nástěnná 1 Zrcadlo 1 Židle 2 Jídelna název počet kusů Stojan na noviny 1 Zástěna 1 Kuchyňská police na mikrov1.Trouby 1 Stůl jídelní 17 Židle jídelní ss Stojan na Sušenky Hané 1 Inventář název počet kusů Hodiny digitální 1 Projekce Panasonic 1 ; Lednice - dvoudílná 1 ; Mikrovlné trouba 4 2 vařič Sencor 1 Repro soustava 1 Ventilátor 3 Zrcadlo 1 Odpadkový koš 3 Stůl pod snídaňovou nabídku 1 Drobný majetek název počet kusů Pánev 24cm, nerez 1 stroj nářezový 1 Koš na odpadky 1 Otvírák na konzervy 1 Nůž kuchyňský 2 Ocílka 1 Vidlička 70 Nůž kuchyňský 92 Lžíce polévková 68 Miska na polévku 49 Miska na salát 100 Talíř mělký 80 Talíř dezertní 49 Talíř oválný — výběr 54 Talíř na pastu 23 Lžíce plná průhledná 5 Lžíce děrovaný - polykarbonát 6 Mixer 1 GN - děrované 2 GN v polykarbonát 14 GN víko — 1/4 polykarbonát 10 GN - 1/4 polykarbonát 8 GN víko — 2/4 polykarbonát 12 Krouhač zeleniny 1 Vařič 1 Toaster 1 Pánev na palačinky 1 Kleště salátové 4 Tácy 69 Plotna na palačinky 1 Kleště servírovací 5 Sklenice na čaj 49 Lžíce servírovací - ergonom. Nerez 4 Naběračka na špagety 1 *Souhmíohý Milan:.anul'ýu KNL, „, - Ostrá nlwhndnhý MWWM mna odpisů: 0:5—er KNL. a.s. - Ostrá Dlouhadobý majetek Kód 30050: 07015010 1: 8522 414611: GRUPO ANTOLIN TURNOV. s.r.n. Uzavhuu' N v n ' ' ' mmm mnmuá mmm DM , . e. Itrzučhdah DM.Dl.01.16..19.DB.18 Eldo ..... FM mm 11 1.450 SAMSUNG 509-350 -|:akl. 1095915 ona 007 LCD N 40" SAMSUNG 1096915 Cecek: Comlnfo 1095925 Čměki Comlnřc 1695927 Čtečka Chmllďo 1093987 Pc zm 1096938 FC 2672 řmentační mím) 1096989 Cream use 1005990 dzefhmsplej výdajový 1096991 Cuakwispremdemw 1096954 láxwka nakladni 1090955 Dlsahháiunlcký 1096995 Čtečka čárového kótžu 1095907 vaha díglmnlkpoldaďně 1005998 mnm 1037377 cvs ns CyhgmowuroA 310 110305 DÁVKCNAČ KEČUPU 1103050 [)A—mam: HOŘČICE 1109051 KOS PULTOW s PLEXI POKLWEM 1105790 GML KONTAKTNÍ De Longhi CGH 5000110 VAŘIČ mm. wowm. m 52064551 Vnrík Nate Maxe na 10111! 51089027 Skladový nelmvý tagů 51095589 Zásobník na košo 51095390 výdahí stůl na nápoje 51095891 wem voHLEKG : 53095392 wafni mik em : 51095895 mama na tam m 510555“ Zásabnlk na mi?: EP? 51096895 Liebherr FK SMD 51096895 Liebhe'vr Fx 5440 81096897 Liebherr FK W 51096898 Rail 0110110an su ; nsn 51055899 Redlohchodnl SU 5 1250 510968013 Regál obchodní 515 51095901 Regál mhzwý smssguz apekm deska 51095903 Fmi RB 51096504 Vozík “milovací 51595905 Plech na maká oka 51095905 mech na votská—uka 51095907 Not 605 51097150 sum chladící 51097155 skříň mladíci 51097257 5m! pracmd cNadhllky 51097258 Vnzlk M0101 5 vadu“ lázni 51097259 Stěna vykrývacl BLOK 53997250 Duka prachu lemu pro porkm 82699483 Vozík ňkudavý Skuplnn celkem: " "' - bu mmm Mme 1087395 SWWCH 132 — ASA 5505 - SWSO 1095950 LCD 1546-22 BěNQVWIIASZ 1056992 PC 1670 1095599 "!| 1571 051033505 !097378 UPS zu CyhefpoweumVA 53095st PŘISI'ĚNNÁ cuumlrmm AR'I |c 51095921 immemcnmo. VOZÍK $er - 3 5109592: cnmmcí wmma man 51095968 Úložná schránka skupina mnam: - mamma.- dočasné Celkem 151510 hmm mlha! Dltum 1101150711110 adam 31.12.1013 77.7.1015 10.7.2015 20.7.7015 10.7.2015 3173015 11.7.2015 31.7.2015 31.7.2015 31.7.2015 51.7.2015 31.7.1015 51.7.1005 31.7 7015 91.7.7015 31.10.2015 1.4.1010 1.4.2018 3.0.2018 11.12019 0.51017 171.201: L&M 24.7.2015 24.7.1015 24.7.2015 24.7.2015 14.7.1015 24. 70015 14.7.2019 14 12015 20.7.2015 2432015 10.7.5015 24.7.2015 2431015 24.7.2015 24.7.2015 14.7.1015 14.7.1015 14.7.2015 10.7.1015 20.9.1015 20.9.7015 209.201; 28.9.1015 2783105 20.9.1055 10.0.2015 19.9.2013 30.7.2015 31.7.2915 31.7.1015 31.10.2015 28.7.2615 28.7.2015 25.7.2015 31.7.2015 31.12.2013 31.7.2015 31.7.1017 31.7.2017 31.7.1017 51.7.2017 50.4.2019 91.7.2017 51.7.2017 91.7.2017 31.7.2015 31.7.2015 31.7.2015 31.7.1015 31.7.2015 31.10.2015 30.4.2018 30.4.1010 30.4.1018 13.7.2019 3051017 31.12.2013 30.4.2009 31.7.2017 31.7.2017 3171017 3 1. 7.1017 31.7.2017 31.7.2077 31.7.2017 31.7.2017 31.7.1017 31.7.1015 31.7.2015 31.7.1013 31.7.1015 31. 71015 31.7.2015 3171015 31.7.2015 31.7.2015 35.7.2015 30.9.1017 30.9.2017 30.9.2015 30.9.2017 00.9.2015 50.9.1015 50.5.1015 570 "8,42 30.9.2015 31.7. 20:15 51.7.2017 31.7.2115 31.10.2015 30.6.1019 30.6.2019 30.4.2019 31.7.2015 254 314.66 779 181.48 Odpimtdm) základ ke konaném" 11050 5 253,50 9 200 13 000. 15 000 35 000 14 351,75 50 220 12 381,6! 39 547.19 39 547.19 2 030.12 3 466,87 4 150.25 6 735,10 9 360.55 0 100 2 500 z 500 1 01430 s 749 1 073. 55 15 000 11 500 15 358.81 13 100.15 15 251.27 20 779.55 14 545,59 14 545,09 21 577,45 21 577,45 2157715 9 495.52 9.53632 7 500,10 5 702.14 6 315.1! 9 477.29 5 511.10 2 251,54 2 131154 2 077.05 13 404,40 11 154 5 500,40 10 055,73 6 902,31 3 577.35 2 940 571 743.02 15 322774 1 000.19 19 612,59 1 155,44 : 100 55 095 51 925 45 500 1 399 4.1.1 790,05 000 498748 101050 odpisy ke kanctnámu dm -5 253.50 -9 200 43 000 -13 000 »13 000 -14 352.75 47 115 01 381.65 „39 547.19 -19 547,19 -2 000,12 —3 455.07 -4 160,25 -5 785,15 —9 350.55 "3 100 -2 500 .: 500 »1 014,30 »5 749 -1 075.55 40 000 'i'. 500 45 358.81 43 100.10 05 751.27 -20 779,50 44 51.5.59 04 545,59 4: 577.45 42577715 -22 577,45 41 050,32 -5 485.32 —7 360.10 -5 702,14 —5 315,12 -9 477,15 -5 511.10 52 231154 -2 251.54 -2 077,05 —23 414,50 »11 154 -0 590,00 45 855.75 —6 942.31 -3 377,95 -Z 550 ! 105 4.5 721174 —2 600.29 49 612.59 -2 258,44 4 100 —23 355 -22 050 -20 555 A 399 92 561 95 568 0001511110an 100 konečnému M 3 105 upkmho uplnnéno 32 741 Uplatněno 30 875 UDHMEM za 945 Uplatntm 26.5.2019 knosc Snina 1